eitaa logo
اراک ما
3.1هزار دنبال‌کننده
26هزار عکس
23.4هزار ویدیو
128 فایل
🇮🇷 «اراک ما» «همیشه با خبر، با ما» ✅ شماره ثبت وزارت ارشاد 96422 🤝 ارتباط با ادمین و ارسال سوژه @Ad_iraan_ma 📣 تعرفه و درخواست تبلیغات @Shaparak_Ad_Center ✍️ مشاهده بازخورد مخاطبان @bazkhordha_ir 🌐پایگاه خبری www.navayeiranema.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺بهره‌برداری از طرح‌های تعاون روستایی استان مرکزی همزمان با هفته جهاد کشاورزی 🔹همزمان با هفته جهاد کشاورزی و با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان تعاون روستایی کشور، سه باب سیلوی استوانه‌ای و ساختمان اتحادیه دامداران استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺شیخ نعیم قاسم: پروژه استعماری واشنگتن علیه ایران شکست خورد دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹از ایران به‌دلیل پیوند زدن جبهه لبنان با دیگر اضلاع مقاومت و اعمال فشار برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزات، قدردانی می‌کنیم. 🔹 هدف اصلی واشنگتن از فشارها، سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود که با شکست مواجه شد و پروژه استعماری آمریکا در قبال ایران ناکام ماند. 🔹توافق میان آمریکا و ایران را به ملت ایران، جریان مقاومت و مردم جهان تبریک می‌گوییم. 🔹 دبیرکل حزب‌الله ضمن تبریک دستیابی به این توافق به ملت ایران، محور مقاومت و ملت‌های جهان، آن را نشانه‌ای از پیروزی بر نقشه‌های دشمن دانست. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺شیخ نعیم قاسم: هیچ منطقه زرد یا قرمزی در کار نیست؛ اسرائیل باید برود دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹دیگر هیچ منطقه «زرد» یا «قرمز» امنی برای اشغالگران وجود ندارد. 🔹اسرائیل باید بداند که باید از این سرزمین برود؛ سقف مذاکرات با این رژیم تنها امنیت متقابل است و هر پروژه‌ای برای خلع سلاح مقاومت هرگز به نتیجه نخواهد رسید. 🔹 ما از همه دعوت می‌کنیم که از این نقطه عطفی که پس از توافق ایران و آمریکا برای بیرون راندن رژیم صهیونیستی ایجاد شده، استفاده کنند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چقدر دلمون برای این صحنه‌‌های اربعین تنگ شده 🔹راستی امشب منسوب به حضرت رقیه سلام الله علیهاست... ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥فکر می‌کنم شاید برگردی... ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺ترامپ: ما درباره موضوع موشک‌های بالستیک ایران و نیروهای نیابتی آن گفتگو خواهیم کرد 🔹فقط افراد احمق خواستار ادامه بمباران ایران هستند 🔹بسیاری از سران جهان خوشحال هستند که ما توافق کردیم. یک کشور هم نیست که به ما بگوید «خواهش می‌کنم به بمباران (ایران)‌ ادامه بدهید.» 🔹فقط افراد احمق چنین چیزی می‌گویند. 🔹ترامپ: با نتانیاهو اختلاف‌نظر کوچکی بر سر لبنان داریم 🔹او مرد خوبی است و گاهی کمی‌هیجان‌زده می‌شود. من می‌گویم: 🔹«بی‌بی، می‌توانی کمی‌نرم‌تر برخورد کنی؛ نیازی نیست هربار که فردی از حزب‌الله وارد ساختمانی می‌شود، آن ساختمان را با خاک یکسان کنی.» 🔹 خب، آنها به سرمایه‌گذاری نیاز دارند، چون ما حدود یک و نیم تریلیون، شاید دو تریلیون دلار خسارت وارد کردیم 🔹پس کسی باید به آنها کمک کند — خب، هیچ تضمینی برای کمک به آنها وجود ندارد، و ممکن است همسایگانشان کمی‌به آنها کمک کنند، نمی‌دانم، اما این مقدار زیادی پول است. 🔹تقریباً هیچ‌کس چنین پولی ندارد — این همان نوع خسارتی است که وارد شده است. 🔹ترامپ درباره موشک‌های ایرانی: ما در حال کار روی یک تلاش موازی با کشورهای خلیج فارس برای رسیدگی به مسائل غیرهسته‌ای هستیم، مانند موشک‌های بالستیک متعارف، که درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد و حمایت خواهیم کرد 🔹منظورم این است که آن‌ها باید مقداری داشته باشند، چون دیگران مقداری دارند، شما هم باید مقداری داشته باشید — کسی این را گفت، «نباید به آن‌ها یکی بدهید»، و من آدم‌هایی دارم — بعضی از این آدم‌ها را دوست دارم، اما فکر نمی‌کنم این را، فکر نمی‌کنم آن‌ها باهوش باشند. 🔹«البته، نباید اجازه دهید هیچ موشکی داشته باشند» — من گفتم، خب، من چه کار کنم، آیا می‌خواهم به عربستان سعودی اجازه دهم موشک داشته باشد، اما آن‌ها نداشته باشند؟ «بله، قربان.» 🔹اینطور کار نمی‌کند، می‌دانید، اینطور کار نمی‌کند، و موشک‌ها مشکل نیستند — موشک‌ها به یک مکان کوچک برخورد می‌کنند، اما سیاره را منفجر نمی‌کنند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺ترامپ: پل B۱ ایران، معادل پل جرج واشنگتن بود و ما بمبارانش کردیم 🔹مردم از من می‌خواهند که پل‌ها را بمباران کنم. چرا بمباران نکنم؟ من پیش از این هم چنین کاری کردم؛ چون می‌دانید، آن‌ها زیر یکی از وعده‌های خود زدند و من بزرگ‌ترین پل آن‌ها را بمباران کردم. 🔹آن پل، معادل پل جورج واشنگتن بود. اما ما آن پل را بمباران کردیم؛ شما آن را دیدید. 🔹 اسرائیل از توافق سود برد؛ دیگر نگران حمله هسته‌ای نیست 🔹به این فکر کنید که اسرائیل چه به دست می‌آورد؛ آنها دیگر بمباران هسته‌ای نخواهند شد. 🔹فکر می‌کنم آنها از این موضوع خوشحال هستند. 🔹به آن فکر کن، بیبی؛ تو بهترین و مهم‌ترین چیزی را که می‌خواستی به دست آوردی. 🔹یک نسخه از تفاهم را برای اسرائیل هم فرستادیم؛ آن‌ها شریک خوبی بوده‌اند 🔹فکر می‌کنم آن‌ها می‌توانند در قبال حزب‌الله بهتر عمل کنند. نمی‌گویم نباید از خود محافظت کنند؛ حرف من این است که وقتی دو پهپاد به سمت بیابان شلیک می‌شود و بدون ایجاد خسارت سقوط می‌کند، نیازی نیست ساختمان‌ها را در بیروت با خاک یکسان کنید. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺ترامپ: باید پول ایرانی‌ها را پس بدهیم رئیس‌ دولت تروریستی آمریکا: 🔹 ما مقدار بسیاری پول از آنها گرفته‌ایم. این پول ما نیست، پول آنهاست، و ما آن را در یک مقطع زمانی خاص مسدود کرده‌ایم. 🔹 فکر می‌کنم باید آن را پس بدهیم. اگر آن را پس ندهیم، هیچ کس دیگر هرگز در دلار سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. 🔹 در ۲ روزِ آخر جنگ بمب‌هایی به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار روی ایران ریختیم 🔹 حادثه حمله به مدرسه میناب در ایران همچنان در حال بررسی است و اشتباهات در جنگ‌ها ممکن است رخ دهند ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
📷خبر تشییع پیکر رهبر شهید در عراق ناقص منتشر شده است 🔹تاکنون هیچ مراسمی در خارج از کشور قطعی نشده است. 🔹برنامه‌های قطعی و نهایی مراسم از طرف دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب به اطلاع مردم عزیز و همه علاقه‌مندان به ایشان خواهد رسید. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥روایت تکان‌دهنده مادر شهید مینابی از شناسایی پیکر فرزندش در حسینیه معلی شبکه سه: از روی انگشت‌اش تونستم پیداش کنم! ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قالیباف: تحریم کاغذ پاره نیست، ولی اگر معنی‌اش این باشد که ما اگر بخواهیم تحریم را برداریم، باید تسلیم شویم هرگز 🔹من جزو آن مدیرانی نیستم که بگویم تحریم یک کاغذپاره است؛ هرگز! ما آثار تحریم را دیده ایم. ما رشد اقتصادی صنعت را در ابتدای دهه ۸۰ دیده‌ایم و امروز، با وجود همهٔ زحماتی که کشیده شده، شاهد رشد منفیِ نیم هستیم. 🔹بنابراین تحریم کاغذپاره نیست؛ اما اگر معنایش این باشد که برای برداشتن آن باید تسلیم شویم، هرگز! 🔹یادتان هست می‌گفتند فلان مسئول با هواپیما فرار کرده یا پناهنده شده است؟ بیایند و حتی یک نمونه بگویند که یک کارمند از این کشور فرار کرده باشد. 🔹ما جامعه‌ای قدرتمند و وفادار هستیم. این درس را از امام کبیرمان آموخته‌ایم که باید تسلیم نشد و پیش رفت. حسینی آمدن، حسینی زندگی کردن و حسینی رفتن را از امام شهیدمان یاد گرفته‌ایم؛ او بود که این راه را به ما آموخت. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma