eitaa logo
حسینیه ایران
7.8هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
3.5هزار ویدیو
38 فایل
ستاد مردمی پشتیبانی از دفاع‌مقدس استان مرکزی ارتباط با ما👇 @Setad_poshtibany سامانه پیامکی: ۶۶۰۰۰۰۰۷۴۰۰ شماره کارت کمکهای مردمی: ۵۸۹۲۱۰۷۰۵۰۵۴۷۶۷۱
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔹 آخر این جنگ، شرف می‌ماند. ‌ 👇 ╭┅───────┅╮ 🌺 @arakema
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸🔹🇮🇷میدان شهدا؛ امشب/ تشییع پیکر پاک شهدای که در غرب کشور به فیض شهادت نائل آمدند @markazi_iribnews 👇 ╭┅───────┅╮ 🌺 @arakema
۱۶ ...........بسمه تعالی .......... باستحضار مردم عزیز اراک و حومه می‌رساند 🌺 ویژه برنامه تحویل سال نو: 🔸جمعه ساعت ۱۶ تا ۲۰ - میدان شهدا (حسینیه ایران) همراه با برنامه‌های متنوع حماسی و معنوی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء 🕋 اقامه نماز عیدسعیدفطر 🌸 شنبه ساعت ۷:۳۰ صبح - میدان شهدا و خیابان‌های اطراف مراسم از ساعت ۶:۳۰ صبح با قرائت دعای پرفیض ندبه شروع می‌شود. 🚩🏴 ادامه برنامه‌میدانی حسینیه ایران در سال ۱۴۰۵ تا چهلم امام شهید هر شب ساعت ۲۱:۳۰ ملاحظات: 🔻خانواده‌های محترم در مراسم مختلف این چند روز و شب حتماً زیرانداز و مهر نماز و افطار ساده بعد از سال تحویل هم همراه داشته باشند. 🔻برای روز عیدسعیدفطر ۷۲ دیگ حلیم نذری به نیت سلامتی امام زمان(عج)، نائب برحقش، امام خامنه‌ای عزیز و همه رزمندگان و مردم عزیز توسط مواکب و هیئات مذهبی اراک طبخ و بعد از قرائت خطبه‌های نماز در مواکب توریع خواهد شد. 🔻نماز عید فطر امسال در مصلی‌بیت‌المقدس برگزار نخواهد شد. (مگر شرایط جوی در روز عید اجازه برگزاری در میدان شهدا را ندهد که اعلام خواهد شد.) ✅موارد تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی باستحضار شما خوبان‌ خواهد رسید. حسینیه_ایران_اراک 👇 ╭┅───────┅╮ 🌺 @arakema
🌺بابابزرگ! اینجا که ما هستیم ایران‌ است؟ -بابابزرگ ! اینجا که ما هستیم ایران‌ است؟ زهرای من! اینجا بهشت و باغ‌رضوان‌ است _ بابابزرگ از مادرم بشری، خبر داری...؟ زهرای من او خادم‌ِ صحن‌ خراسان‌ است _ آخر چه‌ داری در همین‌ مشتِ‌گره کرده؟ در مشت من‌ خاک‌وطن! خاک‌ شهیدانَست _پس‌ کو عصایت؟چفیه‌ات؟ انگشترِ دستت در دفتر کارم... در آن آوارِ تهران است _ این‌دختران‌ را می‌شناسی؟ کوله‌بر دوشند این‌کوله‌های‌ صورتی، رنگِ‌ دبستان است _ این‌ دخترکهای بهشتی را چرا کُشتند؟ از ظلمِ‌ فرعونها نگو که سینه، سوزان‌ است _همبازیِ‌اصغر شده‌ این‌ طفل! نامش‌چیست؟ طفلِ‌ سه‌ روزه، مجتبای‌ جنگِ رمْضان است _ بابابزرگ!‌ آن‌زن، چرا بیتاب‌ و غمگین‌است؟ او حضرت زهراست! فکرِ شیرخواران است _ گفتی به دنیا باز می‌گردیم، یعنی چه؟ _ یعنی‌ که رجعت، بازگشتِ اهل ایمان است _ آن پیرمردِ فارسی هم آشنای ماست؟ آری عزیزم او همان آقای سلمان است _ بابابزرگ آیا خدای مهربان با ماست؟ آری خدا با ماست!‌ آری او نگهبان است _ حرفی اگر داری بگو با مردم ایران: ممنونم از این لشکری که در خیابان است ✍ شاعر: پورملکی 👇 ╭┅───────┅╮ 🌺 @arakema