5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸🔹🇮🇷میدان شهدا؛ امشب/ تشییع پیکر پاک شهدای #اراک که در غرب کشور به فیض شهادت نائل آمدند
@markazi_iribnews
#حسینیه_ایران_اراک 👇
╭┅───────┅╮
🌺 @arakema
#اطلاعیه_ستاد_مردمی_پشتیبانی_جنگ_استان_مرکزی ۱۶
...........بسمه تعالی ..........
باستحضار مردم عزیز اراک و حومه میرساند
🌺 ویژه برنامه تحویل سال نو:
🔸جمعه ساعت ۱۶ تا ۲۰ - میدان شهدا (حسینیه ایران)
همراه با برنامههای متنوع حماسی و معنوی
و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء
🕋 اقامه نماز عیدسعیدفطر 🌸
شنبه ساعت ۷:۳۰ صبح - میدان شهدا و خیابانهای اطراف
مراسم از ساعت ۶:۳۰ صبح با قرائت دعای پرفیض ندبه شروع میشود.
🚩🏴 ادامه برنامهمیدانی حسینیه ایران در سال ۱۴۰۵ تا چهلم امام شهید
هر شب ساعت ۲۱:۳۰
ملاحظات:
🔻خانوادههای محترم در مراسم مختلف این چند روز و شب حتماً زیرانداز و مهر نماز و افطار ساده بعد از سال تحویل هم همراه داشته باشند.
🔻برای روز عیدسعیدفطر ۷۲ دیگ حلیم نذری به نیت سلامتی امام زمان(عج)، نائب برحقش، امام خامنهای عزیز و همه رزمندگان و مردم عزیز توسط مواکب و هیئات مذهبی اراک طبخ و بعد از قرائت خطبههای نماز در مواکب توریع خواهد شد.
🔻نماز عید فطر امسال در مصلیبیتالمقدس برگزار نخواهد شد.
(مگر شرایط جوی در روز عید اجازه برگزاری در میدان شهدا را ندهد که اعلام خواهد شد.)
✅موارد تکمیلی در اطلاعیههای بعدی باستحضار شما خوبان خواهد رسید.
حسینیه_ایران_اراک 👇
╭┅───────┅╮
🌺 @arakema
🌺بابابزرگ! اینجا که ما هستیم ایران است؟
-بابابزرگ ! اینجا که ما هستیم ایران است؟
زهرای من! اینجا بهشت و باغرضوان است
_ بابابزرگ از مادرم بشری، خبر داری...؟
زهرای من او خادمِ صحن خراسان است
_ آخر چه داری در همین مشتِگره کرده؟
در مشت من خاکوطن! خاک شهیدانَست
_پس کو عصایت؟چفیهات؟ انگشترِ دستت
در دفتر کارم... در آن آوارِ تهران است
_ ایندختران را میشناسی؟ کولهبر دوشند
اینکولههای صورتی، رنگِ دبستان است
_ این دخترکهای بهشتی را چرا کُشتند؟
از ظلمِ فرعونها نگو که سینه، سوزان است
_همبازیِاصغر شده این طفل! نامشچیست؟
طفلِ سه روزه، مجتبای جنگِ رمْضان است
_ بابابزرگ! آنزن، چرا بیتاب و غمگیناست؟
او حضرت زهراست! فکرِ شیرخواران است
_ گفتی به دنیا باز میگردیم، یعنی چه؟
_ یعنی که رجعت، بازگشتِ اهل ایمان است
_ آن پیرمردِ فارسی هم آشنای ماست؟
آری عزیزم او همان آقای سلمان است
_ بابابزرگ آیا خدای مهربان با ماست؟
آری خدا با ماست! آری او نگهبان است
_ حرفی اگر داری بگو با مردم ایران:
ممنونم از این لشکری که در خیابان است
✍ شاعر: پورملکی
#حسینیه_ایران_اراک 👇
╭┅───────┅╮
🌺 @arakema
🔸حضور هنرمند خوب هماستانی، جناب آقای حسین رفیعی در مراسم تشییع کوچکترین شهید جنگ رمضان،
شهید مجتبی ساجدیفرد🌹
#باشرف
#حسینیه_ایران_اراک 👇
╭┅───────┅╮
🌺 @arakema
الله اکبر ✊
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
خطرناکتر از F35 ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گرانقیمت و پرادعای آمریکایی، چیزی است که آنها را در آسمان شکار میکند. آنهم با دانش و توان جوانان روزهدار، مؤمن و مجاهد.
#حسینیه_ایران_اراک 👇
╭┅───────┅╮
🌺 @arakema