فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ بدترین موقعیت برای یک کشور این است که مسئولین از اخم و تهدید و تَشَر دشمن بترسند. احساس ضعف شما موجب تشویق دشمن در حمله به شماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حکایت عریضه نویسی به محضر امام زمان از زبان آیت الله بهجت
6.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید علی لب تر کند، جان را فدایش میکنم...
جان را دمادم، غرق در شور صدایش میکنم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد سید حسین هاشمی نژاد
اهمیت روضه های خانگی
4_5922338405978474078.mp3
223.3K
✅ با سه کلمه، هنگام بیرون آمدن از خانه، خود را بیمه کنیم!
🎙آیت الله مجتهدی تهرانی(ره)
6.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید علی لب تر کند، جان را فدایش میکنم...
جان را دمادم، غرق در شور صدایش میکنم...
🛑 اگر بگویم #حضرت_زینب صاحب عصمت بوده کسی نمی تواند انکار کند چرا که او نائب خاص و حامل نور امامت بوده.
🌸ولادت با سعادت حضرت عقیله بنی هاشم صلوات الله علیها مبارک🌸
🖇 عصمت_حضرت_زینب (1)
👤علامه مامقانی رحمه الله فرمودند:
✅لو قلنا بعصمتها لم يكن لأحد أن ينكر إن كان عارفا بأحوالها في الطفّ و ما بعده، كيف و لو لا ذلك لما حمّلها الحسين عليه السّلام مقدارا من ثقل الإمامة أيّام مرض السجّاد عليه السّلام
🔰زینب! و زینب کیست! و تو چه میدانی که زینب کیست! وی عقیله بنی هاشم است و دارای صفات پسندیدهای است که بعد از مادرش احدی به آن صفات نرسیده است، به حق است که اگر گفته شود او صدیقه صغری است. او در حجاب و عفاف بیمانند است. که هیچکس از مردان در زمان پدر و برادرانش تا روز طف و کربلا، او را ندیده است. او در صبر و ثبات قدم و قدرت ایمان و تقوی یکتا و بینظیر است. او در فصاحت و بلاغت گویا از زبان امیر المومنین علیه السلام سخن میگفت.👈 اگر ما بگوییم حضرت زینب سلام الله علیها دارای مقام عصمت بوده و معصوم است کسی نمیتواند انکار کند اگر به احوال او در طف و بعد آن آشنا باشد.👉 چگونه چنین نباشد؟ اگر این نبود، امام حسین علیه السلام مقدار و بخشی از بار سنگین امامت را روزگاری که امام سجاد علیه السلام بیمار بود به او واگذار نمیکرد و امام سجاد علیه السلام او را در بیان احکام و آنچه که از آثار و نشانههای ولایت و امامت است، جانشین خویش و نائب خاص قرار نمیداد.
📚 عوالم العلوم، ج۱۱، ص۹۵۰