eitaa logo
🚩 یاران اربعینی
28.7هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
10.2هزار ویدیو
133 فایل
اولین و تخصصی ترین کانال اربعین انچه برای سفر به عتبات در طول سال نیاز دارید خصوصا زمان اربعین فقط ادمین تبادل و تبلیغات @Adminarbaeeniy ادرس صفحه اینستاگرام @arbaeeniy_yaran
مشاهده در ایتا
دانلود
⛔️ برای قضاوت هنوز خیلی زود است!!! 😏تو و امثال تو میخواهید وضعیت پوشش زنان در ایران شبیه به آمریکا و بلکه آزاد تر باشد ، پس باید لوازم آن را هم بپذیری و منتظر عواقب آن بمانی! ⛔️احتمالا نمیدانی برهنگی و ایجاد مزاحمت و تجاوز کردن به زنان در آمریکا و کشورهایی نظیر انگلیس و فرانسه همچون واگن ‌های یک قطار ، به هم متصل هستند! ⛔️احتمالا نمیدانی بنا بر آماری که اوباما رییس جمهور سابق آمریکا اعلام شده ، از هر ۵ زن آمریکایی یک زن تجاوز مورد تجاوز قرار گرفته است! 😐آری... این همان آزادی است که تو و امثال تو به دنبال آن افتاده‌ای ، پس عواقبش را هم باید به جان بخری! 👈فقط یک خواهش ؛ لطفا اگر با این پوشش نیمه برهنه مورد آزار و اذیت مردان مریض احوال قرار گرفتی ، این اتفاق را به گردن جمهوری اسلامی نینداز و تنها خودت را سرزنش کن! 📍پ.ن : چنین افرادی و چنین اکانت هایی اکثرا داخل ایران سکونت ندارند و فقط میخواهند با استفاده از تکنیک تهییج [هیجان زده کردن] ، زنان داخل ایران را به برهنگی تشویق کنند! ✍ میلاد خورسندی https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام سجاد (ع) با شش خلیفه معاصر بود که هیچ یک بااهل بیت (علیهم السلام) مهر نورزیدند . این خلفا عبارتند از : 1- یزید بن معاویه 2- عبدالله بن زبیر 3- معاویه بن یزید 4- مروان بن حکم 5- عبدالملک بن مروان 6- ولیدبن عبدالملک امام سجاد (ع) پس از شهادت پدر ، درایام اسارت و در شرایط اختناق ، امامت را به عهده گرفت . این شرایط سخت تا پایان امامت وی ادامه یافت . مسعودی نوشته است : «قام ابومحمد علی بن الحسین (ع) بالامر مستخفیا علی تقیه شدیده فی زمان صعب . »حضرت سجاد (ع) امامت را به صورت مخفی و با تقیه شدید و درزمانی دشوار عهده دار گردید . در چنین مقطع زمانی ، آیا امام (ع) می توانست دست به مبارزات سیاسی و فعالیتهای گسترده فرهنگی و اجتماعی بزند ؟ به نظر می رسد پاسخ منفی است ; به دو دلیل : 1- جو اختناق و کنترل شدیدی که حکومتها پس از شهادت امام حسین(ع) به وجود آورده بودند ; این اختناق سبب شد مبارزات سیاسی یا مسلحانه نتیجه ای جز هدر رفتن نیروها نداشته باشد . چنان که مبارزات زمان آن حضرت تماما به شکست انجامید . برای درک این وضعیت اسفبار ، توجه به دو روایت زیر سودمند است : الف) «سهل بن شعیب » ، یکی از بزرگان مصر ، می گوید :روزی به حضور علی بن الحسین (ع) رسیدم و گفتم : حال شماچگونه است ؟ فرمود : فکر نمی کردم شخصیت بزرگی از مصر مثل شما نداند که حال ما چگونه است ؟ اینک اگر وضع ما را نمی دانی ، برایت توضیح می دهم : وضع ما ، در میان قوم خود ، مانند وضع بنی اسرائیل در میان فرعونیان است که پسرانشان را می کشتند و دخترانشان را زنده نگه می داشتند . امروز وضع ما چنان دشوار است که مردم با ناسزاگویی به بزرگ و سالار ما بر فراز منبرها ، به دشمنان ما تقرب می جویند.» ب) زراره بن اوفی می گوید : دخلت علی علی ابن الحسین (ع) فقال : یازراره الناس فی زماننا علی ست طبقات : اسد و ذئب و ثعلب و کلب و خنزیر و شاه فاما الاسد فملوک الدنیا یحب کل واحد منهم ان یغلب و لا یغلب واما الذئب فتجارکم یذمو (ن) اذا اشتروا و یمدحو (ن) اذاباعوا و اما الثعلب فهولاءالذین یاکلون بادیانهم و لایکون فی قلوبهم ما یصفون بالسنتهم و اما الکلب یهر علی الناس بلسانه ویکرمه الناس من شر لسانه و اما الخنزیر فهولاءالمخنثون واءشباههم لایدعون الی فاحشه الا اءجابوا و اما الشاه بین اءسد وذئب و ثعلب و کلب و خنزیر .» حضرت در این روایت ، حاکمان را به شیران درنده و مسلمانان رابه گوسفندان اسیر در چنگ درندگان ، تشبیه کرده است . 2- شرایط نا سالم فرهنگی آن روزگار; براثر فعالیتهای ناسالم حکومتهای وقت و انگیزه های مختلفی که در آن زمان وجود داشت مردم به طرف بی بندوباری سوق داده شدند و با چنین مردمی هرگزنمی شد کارهای بنیادی انجام داد مگر این که تحولی معنوی در آنان به وجود آید . در این موقعیت ، تمام تلاش حضرت سجاد (ع) این بود که شعله معنویت را روشن نگه دارد و این جز از راه دعاها ونیایشها و تذکارهای مقطعی حضرت به خوبی از عهده آن برآمد . ممکن نبود . در مورد رواج فرهنگ غلط بی بندوباری و فحشا در آن عصر ، یکی از محققان می نویسد : «در مدینه مجالس غنا و رقص برپا می شد و چه بسا زنان ومردان با یکدیگر بودند و هیچ پرده ای نیز در میان نبود . (الشعر والغنافی المدینه و مکه ، ص 250) . . . عایشه دختر طلحه مجالس مختلط از مردان و زنان برپامی کرد و در آن مجالس با فخر و مباهات آواز می خواند . (الاغانی ، ج 10 ، ص 57) . . . مدینه پر از زنان آوازه خوان شده بود و آنها نقش فعالی در آموزش غنا به دختران و پسران و گسترش آوازه خوانی و اشاعه بی بندوباری و فساد داشتند . . . .» در تاریخ الادب العربی ، ج 2 ، ص 347 چنین آمده است : «گویی این دو شهر بزرگ حجاز (مکه و مدینه) را برای خنیاگران ساخته بودند ، تا آنجا که نه تنها مردمان عادی ، بلکه فقیهان و زاهدان نیز به مجالس آنان می شتافتند .» در این موقعیت ، امام سجاد (ع) برای تبیین معارف اسلام وبرپاداشتن شجره اسلام و زنده نگه داشتن مشعل معنویت ، از سلاح دعا استفاده کرد و بذر معنویت پاشید تا در موقعیت مناسب ثمردهد . یکی از نویسندگان معاصر در باره صحیفه سجادیه که در بردارنده دعاهای امام (ع) است . می نویسد : «. . . صحیفه سجادیه اساس اندیشه انقلابی را تشکیل داده وامت اسلامی نیز نیاز به تکیه گاهی کامل و انقلابی داشته است . نیاز امت در آن هنگام ، سخن و یا اشعار کینه برانگیز و عواطف لحظه ای و زودگذر نبود ، بلکه به یک نظریه کامل و انقلابی نیازداشته است . امام زین العابدین (ع) این نظریه را تنها درصحیفه سجادیه که چکیده اصول تربیتی امام (ع) است . تبیین نکرده ، بلکه خود امام زبور ناطق بوده است .» https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
این نویسنده در مورد تاثیر صحیفه سجادیه در هدایت انقلابیان و حرکتهای اسلامی می نویسد : «من گمان نمی کنم که پس از قرآن کتابی همچون صحیفه سجادیه باشد که این گونه قلب محرومان را تسلی بخشد و خون انقلاب را دررگهای مستضعفان به جوش آورد و دلهای مجاهدان را به درخشش خودروشن کند و هدایتگر انقلابیون در راه مبارزه باشد . . .» عنوان صحیفه ، دعا و نیایش است ; اما از موضوعات مبارزاتی وسیاسی تهی نیست . موارد زیر بر درستی این سخن گواهی می دهد : 1ک دعای چهل و هشتم صحیفه : حضرت در این دعا به صراحت از مسایل زیر که جنبه سیاسی دارد یاد می کند : الف) مقام خلافت مخصوص خلفا و اصفیای الهی است . ب) مقام خلافت مورد یورش و غصب قرار گرفته است . ج) احکام خدا تبدیل گشته و کتاب خدا مورد غفلت قرار گرفته است . د) واجبات الهی تحریف شده است . ه) سنت پیامبر (ص) متروک گشته است . متن دعا چنین است : «. . . اللهم ان هذا المقام لخلفائک و اصفیائک و مواضع امنائک فی الدرجه الرفیعه التی خصصتهم بها قد ابتزوها و انت المقدر لذلک لایغالب امرک و لا یجاوز المحتوم من تدبیرک کیف شئت و انی شئت و لما انت اعلم به غیر متهم علی خلقک و لا لارادتک حتی عاد صفوتک و خلفاوک مغلوبین مقهورین مبتزین یرون حکمک مبدلا وکتابک منبوذا و فرائضک محرفه عن جهات اشراعک و سنن نبیک متروکه اللهم العن اعداءهم من الاولین و الاخرین و من رضی بفعالهم واشیاعهم و اتباعهم اللهم صل علی محمد و آل محمد انک حمید مجیدکصلواتک و برکاتک و تحیاتک علی اصفیائک ابراهیم و آل ابراهیم وعجل الفرج و الروح و النصره و التمکین و التاییدلهم . . .» 2ک دعای چهل و هفتم : درزمانی که اهل بیت (علیهم السلام) در فشار به سر می بردند وامیرمومنان (ع) بر فراز منبرها لعن می شد ، حضرت در دعای چهل و هفتم (دعای روز عرفه) به مسایل مهم زیر اشاره می کند : الف) مقام امارت و رهبری از آن اهل بیت (علیهم السلام) است ب) ائمه (علیهم السلام) از هر پلیدی پیراسته و شایسته وساطت بین خالق و خلق اند . ج) دین به وسیله امام منصوب از سوی خداوند تقویت می شود . د) خدا اطاعت از ائمه را واجب ساخته است . فرازی از دعای عرفه آن حضرت چنین است : «رب صل علی اءطائب اهل بیته الذین اخترتهم لامرک و جعلتهم خزنه علمک و حفظه دینک و خلفائک فی ارضک و حججک علی عبادک وطهرتهم من الرجس و الدنس تطهیرا بارادتک و جعلتهم الوسیله الیک و المسلک الی خبتک . . .» «. . . اللهم انک ایدت دینک فی کل اوان بامام اقمته علمالعبادک و منارا فی بلادک بعد ان وصلت حبله بحبلک و جعلته الذریعه الی رضوانک و افترضت طاعته و حذرت معصیته و امرت بامتثال اوامره . . . و اته من لدنک سلطانا نصیرا وافتح له فتحا یسیرا . . . .» 3ک دعای چهاردهم : این دعا سراسر شکوه از ستمگران است که در نظر آن حضرت مصداقی جز حکام وقت ندارد . 4ک دعای بیستم : (دعای مکارم الاخلاق) حضرت در این دعا از خداوند می خواهد او را از سلطه ستمگران نجات بخشد و پیروزش سازد : «اللهم صل علی محمد و آل محمد و اجعلنی یدا علی من ظلمنی ولسانا علی من خاصمنی و ظفرا بمن عاندنی وهب لی مکرا علی من کایدنی و قدره علی من اضطهدنی . . .» 5ک دعای چهل و نهم : حضرت در این دعا از فراوانی دشمنانش و از برنامه های حساب شده آنان جهت آزار و حتی قتل امام به خدا شکوه می کند : «فکم من عدو انتضی علی سیف عداوته و شحذلی ظبه مدیته وارهف لی شباحده و داف لی قواتل سمومه و سدد نحوی صوائب سهامه ولم تنم عنی عین حراسته و اضمر ان یسومنی المکروه و یجر عنی زعاق مرارته فنظرت یا الهی . . . .» بارخدایا ! چه بسا دشمنی که شمشیر عداوت آخت و بر من تاخت وبرای کشتن من خنجر خویش تیز کرد و با دم برنده آن آهنگ جان من نمود و زهر کشنده به آب من بیامیخت و خدنگ جان شکار خویش درکمان نهاد و مرا نشانه گرفت و چون پاسبانان همواره بیدار ،دیده از من برنمی گرفت و در دل داشت که مرا گزندی سخت رساند وشرنگ کینه خویش به کامم ریزد ; آنگاه ای خداوند من ! دیدی که ... .» https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
وقتی نوشتم که تنها راه کنترل بازار ارز بیرون کشیدن سلاح و آرام نگذاشتن آمریکا است چند نفری ناراحت و عصبانی اعلام کردند که شما دنبال جنگ هستید اما این جماعت نمی‌دانند که جنگ‌ها برای نابودی کشورها به راه می‌افتند و آنچه که امروز آمریکا با فعالیت‌هایش در کنسولگری در أربیل و دبی و با حضور گروهی از صرافان و سفته بازان خائن ایرانی انجام می‌دهد از صد جنک‌بدتر است. حالا برای اینکه بهتر بدانید ماجرا از چه قرار است توییت طراح تحریم‌های ایران را بخوانید که با اعتراف مستقیم به نقش آفرینی و مداخله مستقیم آمریکا در بحران آفرینی ارزی در کشور ما نوشته است: «همانطور که پیش‌بینی می‌شد قیمت دلار به ۶۰۰۰۰۰ ریال رسید. ممکن است زودتر از چیزی که فکر می‌کردم به ۱۰۰۰۰۰۰ برسد.» حالا کلاهتان را بالاتر بگذارید و مشاهده کنید تلاش برای آرام کردن منطقه و آرام گذاشتن آمریکایی‌ها آنها را تا چه اندازه وقیح و گستاخ کرده است. همچنان دنبال مذاکره مخفیانه باشید؛ دنبال امیر قطر و سلطان عمان بدوید و با سفارش این آن سیاست تهاجمی موفق کشور را به قهقرا ببرید. چهار پایگاه را بزنید، قول میدهم هیچ اتفاقی نیفتد. همه قدرت که دست خودتان است. https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
✨و اگر از نفس افتاد دلم... ببریدش به ملاقات رضا(ع)✨ 🚩اردوی دخترانه مشهد مقدس 👌ویژه دخترای سنین ۱۵ تا ۱۸ سال 🎯 دو شنبه ٢٢ اسفند تا جمعه ۲۶ اسفند ✔️هزینه با تخفیف ١٨٥٠٠٠٠ 📍جنب باب الرضا(ع) (بسیار نزدیک حرم) 🏷ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر: @ya_faatemeh 🚩 با همکاری پایگاه بسیج ام ابیها (س) هیئت دخترانه بنت الهدی کاشان👇 ♡ (\(\ („• ֊ •„) ♡ ┏━∪∪━━━━━━━━ 🌱 @bentolhoda_kashan ┗━━━━━━━━━━━
❤️احادیثی پیرامون ارزش خانه داری زنان ... 🐾🐉🌺🌸🌼🌻 ۱- هرگاه زنی برای مرتب کردن خانه چیزی را از جایی به جای دیگر ببرد خداوند به او نظر رحمت میکند.. (پیامبر اکرم صلےالله علیه وآله) ۲- در هربار شیر مکیدن نوزاد خداوند ثواب آزاد کردن یک بنده را به زن میدهد. (پیامبر اکرم صلےالله علیه وآله) ۳- جهاد زن خوب شوهرداری کردن است.(امام علی علیه السلام) ۴- بهترین زنان زنی است که برای شوهرش خوشبو باشد. (امام صادق علیه السلام) ۵- چند گروه از زنان با حضرت زهرا در قیامت محشور میشوند. یکی از انان زنانی هستند که بر بداخلاقی شوهر خود صبر میکنند. (امام صادق علیه السلام ) ۶- هیچ چیز برای زن در شب اول قبر بهتر از رضایت شوهرش نیست. (امام محمد باقر علیه السلام) ۷- یک لیوان آب دست شوهر دادن بهتر از یک سال نماز شب خواندن و روزه گرفتن است. (پیامبر اکرم صلےالله علیه وآله) ۸- چون زنی به شوهر خود آب گوارایی دهد خداوند 60 گناه او را میبخشد. (پیامر اکرم صلےالله علیه وآله) ۹- هیچ زنی نیست که دیگ غذایش را بشوید مگر آنکه خدواند او را از گناهان وخطا ها می شوید. (فاطمه سلام الله علیها) ۱۰- هیچ زنی نیست که هنگام نان پختن عرق کند مگر آنکه خداوند بین او و جهنم هفت خندق قرار دهد. (فاطمه سلام الله علیها) ۱۱- هیچ زنی نیست که لباس ببافد (بدوزد) مگر آنکه خداوند برای هر نخی صد حسنه می نویسد وصد گناه محو می کند. (فاطمه سلام الله علیها) ۱۲- هیچ زنی نیست موی فرزندان خود شانه بزند ولباس آنان را بشوید ، مگر آنکه خداوند برای هر مویی حسنه ای بنویسد و برای هر موی گناهی را پاک کند واو رادر چشم مردم زینت دهد.(فاطمه سلام الله علیها) ۱۳- بهتر وبرتر از همه اینها رضای خدا ورضای مرد از همسرش است .رضای همسر رضای خدا وغضب همسر غضب خدا می باشد. (فاطمه سلام الله علیها) ۱۴- هیچ زنی نیست که با اطاعت همسرش بمیرد مگر آنکه بهشت بر او واجب میشود. (فاطمه سلام الله علیها) ۱۵- هيچ زنى نيست که شوهرش را يکبار آب دهد (يک ليوان) مگر اينکه اين رفتار براى او از عبادت يک سال که روزهايش را روزه بگيرد و شبهایش به شب زنده دارى مشغول باشد بهتر است وخداوند در عوض هر بار که شوهرش را آب دهد ، شهرى در بهشت براى او بنا مى کند وشصت گناه از او می آمرزد. (امام صادق علیه السلام) 📚منبع احادیث: کتاب وسائل الشیعه ج ۲ص۳۹ https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
✍️چه کسانی می‌توانند در آزمون استخدامی 8 اردیبهشت آموزش و پرورش شرکت کنند؟ امسال افراد علاقه‌مند دارای مدرک کارشناسی در گروه‌های علوم اسلامی، علوم انسانی و علوم پایه با حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال سن می‌توانند برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کنند. بر اساس تحلیل داده‌­های حاصل از پذیرفته شدگان آزمون سال 1399، حدود 68 درصد و آزمون 1400 حدود 70 درصد از آموزگاران پذیرفته شده نهایی از دانش‌­آموختگان دانشگاه‌های غیردولتی، آزاد و پیام نور بودند. تعداد صندلی های رشته‌های علوم تربیتی و گرایش‌های وابسته در دانشگاه‌های دولتی حدود 3000 صندلی است اما نیاز آموزش و پرورش بیش از 20 هزار نفر است. امکان ثبت نام داوطلب دکتری دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که عنوان رشته تحصیلی آنها با رشته‌های تحصیلی درخواستی آموزش و پرورش مغایرت دارد، در صورت دارا بودن سایر شرایط، با مدرک تحصیلی پایین‌تر، مشروط به اینکه با عناوین رشته‌های مذکور انطباق داشته باشند، می‌­توانند در آزمون شرکت کنند. البته در صورت استخدام فرد، مدرک تحصیلی بالاتر در حکم کارگزینی آنها اعمال نمی­‌شود. حافظان درجات 1 تا 5 قرآن کریم هم به شرط داشتن حداقل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند. https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
انتشار مفاد آگهی استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ + جزئیات ثبت نام و آزمون _ ۱ شرط سنی برای شرکت در آزمون 🔹حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر سن ۴۰ سال تمام است البته در گذشته برای مدرک لیسانس ۳۶ سال و کارشناسی ارشد ۴۰ سال پیش‌بینی شده بود اما برای آزمون سال آینده سقف سن ۴۰ سال تمام فارغ از اینکه فرد کارشناسی یا کارشناسی ارشد دارد، مطرح است که این اتفاق فرصتی برای جذب متولدان دهه شصت است. 🔹به موجب تبصره ۲ ماده واحده «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدت همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند از حداکثر سن برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می شود. 🔹به موجب بند (الف) ماده ۱۵ قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت، داوطلبان مشمول قانون مزبور به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال تا حداکثر پنج سال (۵) به سقف محدوده سنی اضافه خواهد شد. امتیازات فوق‌‌الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای ۵‏‏.۲ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر است. ـــــــــــــــــــــــــ ⭕️ 🔰https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
مواد حیطه اختصاصی ۱. اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش: سیاست­‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش- سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی/ مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی- آیین‌نامه اجرایی مدارس/ مصوب سال ۱۴۰۰ شورای عالی آموزش و پرورش. ۲. روش‌­ها و فنون تدریس : بخش دوم و سوم کتاب روش‌ها و فنون تدریس/ نویسنده: حسن شعبانی ناشر انتشارات سمت – کتاب راهنمای معلم کلاس­های چندپایه فصل ۱-۳-۵) ۳. روانشناسی تربیتی: برای داوطلبان آموزگار ابتدایی: بخش‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم کتاب روانشناسی پرورشی نوین (روانشناسی یادگیری و آموزش دکتر علی اکبر سیف نشر دوران) – و برای داوطلبان آموزگار استثنایی (روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی): کتاب دانش‌آموزان استثنایی؛ مقدمه‌ای بر آموزش ویژه؛ مولفان دانیل هالاهان و جیمز کافمن؛ ترجمه علیزاده، صابری، هاشمی و محی الدین، نشر ویرایش یا ارسباران؛ کتاب مقدمه‌­ای بر اصول توانبخشی معلولان؛ تالیف عباس داورمنش و فرید براتی سده، نشر رشد. ۴. سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی: فصول ۵ تا ۱۶ کتاب اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف انتشارات دوران – راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی کد ۵/۵۳ سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی. ـــــــــــــــــــــــــ ⭕️ 🔰https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
انتشار مفاد آگهی استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ + جزئیات ثبت نام و آزمون _ ۲ منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 🔹در آزمون‌های سنوات گذشته، مواد و مفاد آزمون به دو سطح عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شدند. برای آزمون جدید سه حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی پیش‌بینی شده است. البته این مواد هنوز نهایی نشده است اما آخرین بررسی‌های آموزش و پرورش است پس اگر قصد مطالعه مواد آزمون را دارید کمی صبر کنید تا دفترچه آزمون منتشر شود. 🔹ابن اطلاعات صرفا برای آگاهی از مواد پیش‌بینی شده توسط آموزش و پرورش تا کنون، است. مواد حیطه عمومی ۱. تاریخ و فرهنگ تمدن: خدمات متقابل ایران و اسلام / نویسنده: شهید مطهری انتشارات صدرا – صعود چهل ساله / نویسنده : سید محمد حسین راجی، سیدمحمدرضا خاتمی انتشارات زائر رضوی. ۲. تعلیم و تربیت اسلامی: مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی: بخش اول «شامل: تبیین چیستی تربیت- تبیین چرایی تربیت- تبیین چگونگی تربیت» و بخش دوم «شامل: تبیین چیستی تربیت رسمی و عمومی- تبیین چرایی تربیت رسمی و عمومی- تبیین چگونگی تربیت رسمی و عمومی» ۳. معارف و اندیشه اسلامی: طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن / نویسنده: سید علی خامنه‌ای، انتشارات: صهبا – انسان ۲۵۰ ساله / نویسنده: سیدعلی خامنه ای. انتشارات، صهبا. ۴. دانش اجتماعی و حقوق اساسی: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران– وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)- بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی. ـــــــــــــــــــــــــ ⭕️ 🔰https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
بشارتهای اربعین_5.mp3
14.6M
۵ 🔳 اهل بیت، در اوج قله‌ی آفرینش‌اند...نیاز به یاری ما ندارند! "هل من ناصرٍ ینصرنیِ" اهل بیت، پیامِ یاری خودشان نیست؛ بلکه پیام یاریِ ماست؛ برای رسیدن به مقام "معیّت اهل بیت " ... ✓ اربعین فرصتی‌ست برای ما، برای رسیدن به مقام "هل من ناصر " به مقام معیّت با اهل بیت در دنیا و آخرت 🎤 https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ تکرار تاریخ در جغرافیای آخرالزمان 🔺شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل در بخش خبری خود گزارشی از سفر یک خبرنگار اسرائیلی به عربستان سعودی و دیدارش از شهر مدینه را پخش کرد. در بخشی از این گزارش به مسجدالنبی و حرم مطهر پیامبر اسلام رفته و درمورد گنبد خضرا و حرم صحبت می‌شود. این اشارات دارای پیامی فرامتن است. 🔺این سفر جنبه مقدمات کنش‌گری رسانه‌ای آخرالزمانی است. آنچه مشخص است در آخرالزمان پیشگویی‌ها و نشانه‌ها مسیر رسیدن منجی را مشخص می‌کند. گویا همچنین تاریخ این بار در جغرافیای آخرالزمانی در حال تکرار است. می‌دانیم که یهودیان بر اساس پیشگویی‌های خود به سرزمین عربستان و مدینه سال‌ها قبل از تولد پیامبر آخرالزمان ساکن شدند. این پیشگویی‌های دقیق بیانگر ظهور منجی و آخرین پیامبر اسلام بود؛ اما منجر به تقابل و حمله و حتی جلوگیری از این جریان شد. 🔺خداوند در عهد عتیق اشعیای‌نبی فصل ۲۱ فقره ۱۳: «باری بر دوش عربستان در جنگل عربستان بیتوته خواهید کرد ای قافله‌های ددانیان ساکنان زمین تیما برای آن که تشنه بود آب آوردند و با خوراک خود از فراری پذیرایی کردند؛ زیرا آنان از شمشیرهای برهنه و کمان زده شده و سختی نزاع جنگ گریخته بودند.» علامه طباطبایی، در المیزان، به نقل از تفسیر عیاشی، ذیل آیه مبارکه «وَ لَمَّا جاءَهُمْ کِتابٌ مِنْ عِنْدِ اللهِ مُصَدِّقٌ لِما مَعَهُمْ وَ کانُوا مِنْ قَبْلُ یَسْتَفْتِحُونَ عَلَی الَّذینَ کَفَرُوا فَلَمَّا جاءَهُمْ ما عَرَفُوا کَفَرُوا بِهِ فَلَعْنَةُ اللهِ عَلَی الْکافِرینَ» (۱) درباره چگونگی ورود و سکونت یهود در مدینه، روایتی از امام صادق (علیه‌السلام) نقل کرده که آن حضرت فرمود: یهودی‌ها در کتاب‌های خودخوانده بودند که هجرتگاه محمّد، پیامبر خدا (صلی‌الله علیه و آله) در میان «عیر» و «احُد» خواهد بود؛ ازاین‌رو، برای یافتن آن مکان، از سرزمین خود بیرون‌ آمده، به کوهی رسیدند که آن را «حداد» می‌نامیدند. گفتند «حداد» و «احد» یکی است و در همان جا متفرق شدند؛ بعضی در «تیما» منزل کردند و بعضی در «فدک» و گروهی در «خیبر». آنان که در «تیما» بودند، تصمیم گرفتند به دیدار برادرانشان بروند. در این اثنا، عربی از آنجا عبور می‌کرد که شترانی داشت. یهودیان شترانی از وی کرایه کردند. عرب گفت: شما را از میان «عیر» و «احد» عبور می‌دهم. گفتند: وقتی به آنجا رسیدی ما را آگاه کن. عرب هنگامی‌که به یثرب رسید، گفت: آن «عیر» است و این «احد». یهودیان پیاده شدند و گفتند: به مقصود خود رسیدیم و نیازی به شترهایت نداریم، هرجا می‌خواهی برو. 🔺آنان به برادران خود در فدک و خیبر نوشتند: ما محل موعود را یافته‌ایم. بشتابید و خود را به ما برسانید. یهودیان ساکن فدک و خیبر در پاسخ ایشان نوشتند: ما در اینجا ساکن شده، اموالی فراهم کرده‌ایم و به شما بسیار نزدیکیم. آنگاه که پیامبر اسلام ظهور کرد، بی‌درنگ، سوی شما خواهیم آمد. یهودیانی که به‌ یثرب‌ آمدند، اموالی برای خود فراهم کرده، به زندگی روزمره پرداختند. «تبّع» از این ماجرا آگاهی یافت و با آنان وارد جنگ شد. آن‌ها در قلعه‌های خود متحصّن شدند. تبّع محاصره‌شان کرد و امانشان داد تا نزد وی آیند. تبّع به آنان گفت: من سرزمین شما را پسندیده‌ام و دوست دارم در میان شما باشم. گفتند: چنین چیزی امکان ندارد؛ زیرا اینجا هجرتگاه پیامبری از پیامبران الهی است و تا او هجرت نکند، کسی چنین حقّی ندارد. گفت: پس من کسانی از طایفه‌ام را در میان شما می‌گذارم تا آنگاه که پیامبر آمد، وی را مساعدت و یاری کنند؛ لذا دو قبیله «اوس» و «خزرج» را در میان آن‌ها گذاشت. وقتی تبّعیان زیاد شدند، بر یهودیان یثرب سلطه یافته، اموالشان را می‌گرفتند و یهودیان به آنان می‌گفتند: سوگند یاد می‌کنیم آنگاه که محمد مبعوث گردد، شما را از سرزمین خود بیرون می‌رانیم؛ لیکن وقتی خداوند، پیامبر را مبعوث کرد، «انصار» به او ایمان آوردند و یهود کافر شدند. با توجه‌ به مرور تاریخ و حرکت یهود در مسیر سنگ‌اندازی ظهور منجی این بار نیز از ابعاد اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی دوباره به سمت عربستان سعودی و شهر مدینه حرکت می‌کنند. شبکه ۱۳ اسرائیل در ۲۴ جولای ۲۰۲۲ مستند - سفرنامه «آلون بن داوید در سعودی» را پخش کرد. منجی آخرالزمان نیز از مکه و سرزمین جدش قیام خواهد کرد. این فعالیت یهود بر اساس پیشگویی‌ها نشان از این موضوع دارد که گویا این بار نیز م ح م د دیگر در راه است و این بازگشت بسیار نزدیک... ✍️علیرضا پورمسعود https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🚩 یاران اربعینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️‎با خدا حرف بزن ‎ فوائد ‎سوره واقعه ۱-رفع تنگدستی ۲-ایجاد محبوبیت ۳-ایجاد برکت https://eitaa.com/joinchat/3149660360C7e9ec0d7d8
هدایت شده از سیر تا پیاز با نرگس
دمنوش ای کاره این_پک_بسیار_زیبا_کاربردی_مناسب ❤️❤️تنوع طرح ها زیاد هست، برای دیدن تمام طرح ها به کانال ما سر بزنید @sirtapyazenarges