ماجرا از اونجایی سخت میشه که خودت نیاز به ترمیم داری اما برای اینکه یکی دیگه زخمی نشه ازت میخوان ترمیم رو فراموش کنی
و در نتیجه عمیق شدن زخم خودت:)
ولی من آدم خیلی بدقولی هستم
مخصوصا وقتایی که به خودم میگم لطفا الان آروم باش بهت قول میدم بعدا بهش فکر میکنیم
آرزو
ولی من آدم خیلی بدقولی هستم مخصوصا وقتایی که به خودم میگم لطفا الان آروم باش بهت قول میدم بعدا بهش ف
به هر حال کار بسیار ناپسندیه
چه به قولت وفا کنی چه نکنی
باز انگار قطعه ای از وجودت که شعله ور هست رو ناگهانی خاموش میکنی و جانِ سوخته رو در اعماق وجودت جا میدی
آرزو
و تمام✨
نمره های عزیزم
من میتونستم برای بهتر بودنتون خیلی بیشتر تلاش کنم ولی آرامشم برام مهم تر بود👌🏻
پس قطعا شما ها نشون دهنده ی میزان ارزش و توانمندی من نیستید:))) 👌🏻
از اونایی نیستم که وقتی با یکی دعوا میکنم بیام همه جا رو از چرت و پرت پر کنم
پس بیاید کتاب بهتون معرفی کنم:)))))