اونی که عادت به بیان کردن احساساتش نداره در نظر مردم یا خوش خیال پنداشته میشه یا بی احساس
من از اون بی احساس هام😂✌️🏻
یه تجربه ی زیستی وجود داره که بر اساس اون تو فقط کافیه یه چیز توی دیگران ببینی و توی ذهنت در موردش بد قضاوت کنی
بسیار سریع همون چیز توی تو و زندگی تو به وجود میاد
خیلی خیلی سریع👌🏻