eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو
محدودیت ، خلاقیت میاره حین درست کردنش با مشکلات زیادی مواجه شد ولی باز نتیجه ی دلنشینی داشت
بر سر هر لقمه بنوشته عیان کین بود رزق فلان ابن فلان قرار بود نصیب معلم های گرام بشه اما خودمون نوش جانش کردیم😂
به نظر من کارنامه یه چیز کاملا ناعادلانه است چون یه دانش آموز ۹ ماه درس میخونه تلاش میکنه امتحان میده تمرین میکنه اونوقت آخر سال یه امتحان میگیرن و نصف نمره کارنامه مربوط به اون امتحان آخره درحالی که ممکنه یه دانش آموز کل سال رو عالی باشه اما برای امتحان ترم به خاطر مشکلات، استرس یا هر چیز دیگه ای امتحان رو خراب کنه و خب نصف نمره ی کارنامه اش خراب میشه و این واقعا ظلمه که دانش آموزان رو فقط فقط بر اساس کارنامه قضاوت کنیم ای کاش هواشون رو داشته باشیم
چند نفر بهم گفتن مگه معدلت رو چند شدی که اینجور میگی معدلم رو کم نشدم اما داشتم عقیده ام رو میگفتم داشتم از تمام هم سن های خودم دفاع میکردم برای اونایی نوشتم که ممکنه فقط با یه عدد انگیزه شون رو به طور کلی از دست بدن و نا امید بشن
آرزو
چند نفر بهم گفتن مگه معدلت رو چند شدی که اینجور میگی معدلم رو کم نشدم اما داشتم عقیده ام رو میگفتم د
البته نه اینکه تلاش نکنیم نه باید تلاش کنیم اونم تا جایی که توان داریم ولی ای کاش که کارنامه آخر سال فقط نمره های امتحان های ترم نبود نمره تلاشمون بود نمره زحمت هامون بود
- علاقه به معلم روی نمره ی اون درس تاثیر میزاره؟ + بله، بله، قطعا! :)
آرزو
و دوست عزیزم که هر چند وقت یک بار بهم اعلام میکنه که قراره بی چاره ام کنه و میکنه وقتی از این دوستا
یه استادی دارم میگن که نباید سعی کنی که دیگران رو کنترل کنی حالا هم من دارم سعی میکنم این دوست عزیزم رو کنترل نکنم و اجازه بدم هر کاری میخواد بکنه:/ با این که کار سختیه ولی خب چی کار میتونم بکنم دیگه
گاهی که در خاطراتم قدم میزنم و اونها رو دوباره برای خودم یادآوری میکنم روز هایی رو پیدا میکنم که از ته دلم شاد بودم شاد، خوشحال، با انگیزه، با نشاط، پرشور ... راستش هیچ کدوم از این کلمه ها نمیتونه اون حس و حال خوبم رو بیان کنه [لذت بردن از همه چیز بدون دلیل ] شاید بهترین توصیفم از اون حس و حال باشه حس و حالی که چندین ساله دیگه هرگز تجربه اش نکردم خیلی راه ها رو امتحان کردم تا دوباره پیداش کنم فضای بیرونی اون لحظه ها رو دوباره برای خودم ساختم تا شاید باز هم بتونم اون حس رو تجربه کنم اما نشد اما نتونستم اون حس رو پیدا کنم شاید استادم درست میگه الان قضاوت ها و افکار ذهنم انقدر زیاد و غیر قابل کنترل شده که دیگه نمیتونم از لحظه هام لذت ببرم وقتی بچه بودم کجا این افکار اذیتم میکردن؟ کجا نگران همه چیز و همه کس بودم که مبادا ناراحت بشن؟ به خاطر همین بود که بی دلیل شاد بودم به خاطر همین بود...
ناگهان به خودم اومدم چقدر کینه ای شده ام چند وقته که دیگه کسانی رو که بی دلیل قلب کوچکم رو می‌شکنن نمیتونم ببخشم حتی اگر عذر خواهی هم بکنن چه مستقیم و چه غیر مستقیم شاید در ظاهر با اونها خوب هستم اما قلبم اونها را نبخشیده قلب من خیلی وقت ها میشکست اما بعدش خوب میشد فراموش میکرد ولی چند وقته که فراموش نمی‌کنه نمیدونم چرا اما با این که فراموش نمی‌کنه باید ببخشه تا بتوانه خوشحال باشه تا بتوانه از زندگی کردن لذت ببره:)
از من به عنوان دوست نادیده و مجازی یاد میکنه در حالی که خبر نداره من همون هستم که همدیگه رو می دیدیم و با هم حرف میزدیم و به هم پیام می‌دادیم پ.ن : از جذابیت های ناشناش:)))
قبل محرم یه کیک پختنمون نشه؟
وقتی که کمبود وقت داری اما مشتریت هنرمنده و خودش تزئین کیک رو به عهده میگیره:)