تنهایی آسیب خیلی زیادی به آدم وارد میکنه
این رو به عنوان یک درونگرا میگم که عاشق تنهاییه
آرزو
تنهایی آسیب خیلی زیادی به آدم وارد میکنه این رو به عنوان یک درونگرا میگم که عاشق تنهاییه
برید خدا رو شکر کنید که صدای تلق تلوق آشپزی مامانتون رو از آشپزخونه میشنوید
یا صدای صحبت های تلفنی پدرتون در مورد کارش
یا صدای جیغ و داد خواهر برادرانتون
همینا باعث میشه تمام زندگی نشه افکار
و یه تعادلی بین دنیای بیرون و دنیای درون ایجاد بشه
آرزو
بابام درست میگه بزرگترین مشکل من احساسی نبودنمه
احساسی هستم
ولی درست بروز نمیدم👌🏻