آرزو
بابام درست میگه بزرگترین مشکل من احساسی نبودنمه
احساسی هستم
ولی درست بروز نمیدم👌🏻
آرزو
امام مهربونم اجازه میدید امسال توی جشن میلادتون نوکری کنم؟
آرزوم اینه بگی عجب غلامی دارم...