17.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اگه پسر بودی چی کار میکردی؟
+ عضو این گروه میشدم👌🏻
از مجازی بودن بیزارم
چون قضاوت کردن آسون تر میشه
چون اسکرین فرستادن راحت تر میشه
چون شناخت منِ اصلی سخت تر میشه
آرزو
چهارشنبه خیلی رندوم دبیر دینی داشت درمورد این موضوع حرف میزد👌🏻 وای خدای من✨
بالاخره بعد از دو هفته اون کتابی که اون روز برامون خوند رو ازش گرفتم:)))))))