فقط کسی که ناشناس کانالش کویر شده میدونه که دیدن پیام جدید توی ناشناس چه لذتی داره😂
از اونجایی که دوست دارم اطرافیانم همیشه شاد باشن تا جایی که میتونم به صورت ناشناس براشون حرف میزنم دلشون باز شه یکم 😂♥️
بعضی وقتا انسان توی زندگیش باید یه لحظه استپ کنه
بشینه با خودش فکر کنه
ببینه چقدر از کاراش رو داره برای رضایت بقیه انجام میده
کدوم از کار هاش با علاقه قلبی خودش نیست و فقط و فقط برای تایید شدن از طرف دیگرانه
هر چقدر مقدار اینجور کار ها توی زندگی بیشتر باشه
میزان لذت بردن از زندگی کردن میاد پایین
نیاز نیست یهو همه ی اون کار ها رو بزاریم کنار
بیاید کم کم شروع کنیم
از چیز های کوچیک...
آرزو
دشت بابونه تقدیم به شما #ارسالی
در لحظاتی که توی افکار ذهنم دست و پا میزدم و سعی میکردم که غرق نشم
دیدن این عکس مثل تخته چوبی بود که بهم کمک میکرد تا در برابر امواج عظیم افکارم مقاومت کنم
محرم ماهیه برای...
برای یادآوری اعتقاداتمون
برای ابراز عشقمون
برای عهد بستن دوباره
برای نشان دادن پایبندی مون
برای یادآوری هدف اصلی(فرج آقاجانمون)
بعضی اوقات که داستان زندگیم رو برای دیگران تعریف میکنم و میگم که چه چیز هایی رو پشت سر گذاشتم
این رو کاملا حس میکنم که طرف مقابلم توی دنیای کلمات گم میشه و سعی میکنه بهترین جمله ها رو کنار هم بچینه تا به قول خودشون دلداریم بده
و البته گاهی هم فقط ابراز تاسف میکنن و گاهی تحسینم میکنن که در ظاهر خوب هستم
اما من توی دلم به اونها میخندم البته دلم هم براشون میسوزه که اینطور برای جواب دادن به من دست و پاشون رو گم میکنن اما بیشتر برام خنده داره
توی اون لحظه ها خیلی دوست دارم بهشون بگم که اصلا این طور که شما فکر میکنید نیست من حالم خوبه من عاشق لحظه لحظه ی زندگیم هستم و با شرایطم هیچ مشکلی ندارم
ولی خب از اونجایی که احساس میکنم این جمله ها برای اون ها فقط مثل شعاره و جدی نمیگیرن رهاشون میکنم و اجازه میدم به دلداری دادن شون ادامه بدن و من فقط در دلم به اونها میخندم
شاید زندگی من برای دیگران متفاوت، سخت، ناراحت کننده و ... به نظر برسه
اما برای من اصلا این شکلی نیست
چون من زندگیم رو با هیچ کس مقایسه نمیکنم که زندگیم برام عجیب به نظر برسه
این زندگی کاملا عادی منه و مثل زندگی هر کس دیگه ای چالش ها و مشکلات جزئی خودش رو داره
زندگی من برام خیلی ارزشمنده
چون در تک تک لحظاتش من وجود داشتم و وجود من به تمام این ماجرا ها ارزش بخشیده
اما باز هم تمام این دیدگاه هام رو مدیون لطف و مهربانی بی انتها ی خدا هستم...
الحمدلله
الحمدلله
الحمدلله