آرزو
| خودشناسی یعنی بدونی چه چیزی واقعاً آرومت میکنه، نه چیزی که فقط حواست رو پرت میکنه وقتی حال خوبی
من خودم؟
نه اصلا
اصلا اصلا همچین چیزی توی من وجود نداره
یعنی به وجودش نیاوردم
من دقیقا خودم رو گول میزنم
تنها کاری که وقتی حالم بده برای خوب شدنم انجام میدم اینه که سعی میکنم حواسم رو پرت کنم
برای همین حتی اگه مدت زمان زیادی هم از حال بدم بگذره اما وقتی یادش میافتم باز برمیگردم به همون حالت و هجوم همون حس ها
برای همین دقیقا میفهمم توی متن چی داره میگه
من مشکلاتم رو حل نمیکنم
من فقط مشکلاتم رو کنار میذارم