eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
دیشب خیلی وایب خوبی داشت لطفا ریپیت
خدایا اگه به خودم بود اصلا این کار رو نمیکردم اما چون تو گفتی فقط به خاطر تو
آرزو
خواهر نگاه کن آسمون رو
گشتن توی خیابونای برفی خیلی زیباست درخت ها و کوه ها با سفید پوش شدنشون بیشتر حضور خودشون رو ابراز میکنن هر گوشه کناری که فضای باز بوده و برفی انبوه نشسته خانواده ای با دو سه تا بچه یا اکیپی دوستانه درحال برف بازی و ساخت آدم برفی هستن من امروز از دیدن این همه زیبایی و حال خوب لذتی عمیق نثارم شد شما چطور؟ روزتون چطور گذشت؟