گشتن توی خیابونای برفی خیلی زیباست
درخت ها و کوه ها با سفید پوش شدنشون بیشتر حضور خودشون رو ابراز میکنن
هر گوشه کناری که فضای باز بوده و برفی انبوه نشسته خانواده ای با دو سه تا بچه یا اکیپی دوستانه درحال برف بازی و ساخت آدم برفی هستن
من امروز از دیدن این همه زیبایی و حال خوب لذتی عمیق نثارم شد
شما چطور؟
روزتون چطور گذشت؟