دو کودک که رفتند
یکی بر روی دست های فرشتگان
به سوی آسمان
و یکی بر روی دست های بابا
به سوی میدان
و دو مادر که بی تاب شدند از نبود شیرخوار
کودکی برگشت به آغوش مادر
و کودکی آرام گرفت در آغوش خاک
چقدر تفاوت بسیار است
بین حال بانو نرجس خاتون
و بانو رباب
این حس را تنها سنگینی نفس میتوانم معنا کنم
سنگینی و گرفتگی که در هر دم و بازدم درون سینه ام احساس میکنم
هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
ولی نمیدونید قم نیمه ی شعبان چه حسو حالی میگیره🥺😭