این حس را تنها سنگینی نفس میتوانم معنا کنم
سنگینی و گرفتگی که در هر دم و بازدم درون سینه ام احساس میکنم
هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
ولی نمیدونید قم نیمه ی شعبان چه حسو حالی میگیره🥺😭