هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی هَمگان بــِه سَرشَود
بــی تــو بــه سَر نمی شود🍃
@montaghem_alhosain
پیش از این بدحالی جمعه هایم را به حساب استرس ها و نگرانی هایی که در خاطراتم، عصر های جمعه تحمل میکردم میگذاشتم
اما حالا که دو سال است که دیگر زود یا دیر برگشتنم به خانه در روز های جمعه کسی را ناراحت نمیکند ولی با این حال هنوز اون بدحالی روز های جمعه در وجودم رخنه کرده است میتوانم بگوییم این انرژی مربوط به چیزی فرا تر از این دلیل های ساده است
- امضا کن که دوشنبه نمیای
+ من امضا نمیکنم
- بهت میگم امضا کن
+ متاسفم من میخوام دوشنبه بیام مدرسه
- فاطمه امضا کن
(چون گفت فاطمه امضا کردم)