آرزو
گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم دلم از دیدن این آینه ترسید چرا؟
یتیم عید را نه مبروک میداند نه شادمانه
برایم این عید تنها اسمی ست که امروز را با آن اسم میخوانند
تپش قلب رو مدتی بود که تجربه نکرده بودم
اما دیشب و دوباره امروز باز انگار قلبم در سینه جا نمیشد و محکم برای رهایی تلاش میکرد