آرزو
وقتی توی کل خواب میان روزت، به جای دیدن رویا های قشنگ، در حال گریه بودی دیگه چه امیدی به بیداریست؟.
اما با نگاهی دیگر باید دید:
خدا جونم شکرت
که گاهی توی خواب و در مدت محدودی
مزه ی تلخ برخی از اتفاقات رو بهمون میچشونی
تا قدردان آرامش هایی باشیم
که تا حالا بهشون توجه نکرده بودیم♡
به نظر من
خیلی از اتفاقات ، اتفاقی نیستن
ممکنه نشونه باشن
تا به تو چیزی رو یاد بدن یا برات یاداوری کنن
گاهی بهت یاد میدن که باید شروع کنی
گاهی برات یاداوری میکنن که باید تلاش کنی
گاهی بهت میگن که نباید ناامید بشی
گاهی هم بهت هشدار میدن
فقط نباید بی تفاوت از کنارشون گذر کنی:)
بهشون توجه کن ...
ایمان داشته باش...
و عمل کن...
باید یازده تا درس رو خونده باشم
که اجازه بدن برم روضه
چه معامله ای:/
ولی من تلاشم رو میکنم
و از خوشی هام میگذرم تا موفق بشم
من میتوانم
#موفقیت_از_آن_من_است
هیچ وقت فکر نمیکردم
تشویق دیگران
برای درس خوندن
(البته بهتره بگم تهدید )
انقدر روم تاثیر داشته باشه:/
#روز_قبل_از_امتحان
پاک نکردم ، نمیکنم و نخواهم کرد...
درسته
بعضی چیز ها رو نباید پاک کرد
مثل خط خطی هاتون از توی کتابام
مثل پیام هاتون از توی ایتا
مثل شماره هاتون از توی مخاطبام
مثل یادتون از توی ذهنم
مثل خاطراتمون...
#از_زیبایی_های_مدرسه
آرزو
پاک نکردم ، نمیکنم و نخواهم کرد... درسته بعضی چیز ها رو نباید پاک کرد مثل خط خطی هاتون از توی کتابام
پ.ن : البته الان یادم اومد که خط خطی ای که با خودکار و مداد رنگی باشه رو کلا امکانش نیست که پاک کرد:/