eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
اما تا کی قرار است فکر کنیم که ما خودمان از پس همه چیز برمیاییم؟ تا کی قرار است به خودمان تلقین کنیم بدون امام مان هم می‌شود زندگی عالی داشت؟ تا کی به هرچیزی امید داشته باشیم بجز ظهور منجی بشریت؟ اصلا مضطر بودن یعنی چه؟ به خودتان بیایید انتقام اصلی تنها از عهده یک نفر برمیاید
همیشه از شروع مکالمه با دیگران ترس داشتم از اینکه باز شکست بخورم در جنگ شنیدن و شنیده شدن معلوم است که هرکسی دوست دارد کسی باشد که شنیده میشود و نوشتن شد راهی برای شنیده شدن نوشتن یعنی پیروزی در جنگ یعنی ساکت کردن همه و وادار کردنشان به اینکه تو را بشنوند و حالا من هر بار که می‌خواهم اینجا بنویسم با خودم می‌گویم تنها برای شنیده شدن؟ ارزشش را دارد؟
دایگو هم که باز نمیشه بشنومتون
راستی امروز بالاخره گوشیم رو از مدرسه گرفتم
میدونستید الان در ۱۴۰۴/۴/۴ هستیم؟
وای بچه ها میشه با دعا هاتون انرژی خوب رو بفرستید این ور؟ نیازشون داریم
کلاس فقط برای اون دخترکیه که چهارشنبه ۴/۴/۴ به دنیا اومد