همیشه از شروع مکالمه با دیگران ترس داشتم
از اینکه باز شکست بخورم در جنگ شنیدن و شنیده شدن
معلوم است که هرکسی دوست دارد کسی باشد که شنیده میشود
و نوشتن شد راهی برای شنیده شدن
نوشتن یعنی پیروزی در جنگ
یعنی ساکت کردن همه و وادار کردنشان به اینکه تو را بشنوند
و حالا من هر بار که میخواهم اینجا بنویسم با خودم میگویم
تنها برای شنیده شدن؟
ارزشش را دارد؟
بچه که بودم فکر میکردم تا ابد تک فرزند میمونم
البته هنوز هم تک فرزندم
با چندتایی خواهر و برادر