به تو از دور سلام؟
زیاده نشده این از دور سلام کردن ها؟
چرا نمیشود خیره به ضریحت بایستم و بگم سلام آقا که الان روبروتونم؟
صبر؟ باشد. من که جز صبر کردن راه دیگری ندارم:)
آرزو
یکی توضیح بده اینجا چه خبره این همه ۳۳۳ آخه؟
امروز توی ماشین نشسته بودم
داشتم به برنامه هام فکر میکردم
ناخودآگاه نگاهم به ساعت ماشین افتاد
و ساعت چند بود؟
بله ۳:۳۳
این روز های آخر تابستونم داره در حال تقلا کردن میگذره
تقلا برای انجام کار هایی که با وجود مدرسه انجام دادنشون راحت نیست
برای ازسرگیری مدرسه ها نگرانم
احتمالا چند هفته ی اول خوب بگذره
و خب فکر کنم امسال بیشتر از پارسال تجربه دارم و آماده تر هستم
نمیدونم امسال قراره چند تا همصحبت خوب پیدا کنم یا چند بار نتونم جلوی اشک هام رو بگیرم و یا چه نمره هایی قراره بیارم
ولی حداقل میدونم ممکنه با چیا روبرو بشم و همین شاید دلگرم کننده باشه
به هرحال امیدوارم سال تحصیلی خوبی برام باشه
شاید اگه کمتر گلایه کنم بهتر بگذره:) ؟
اعلان های ایتای من فقط برای پیام های شخصی فعاله
خواستم بگم هر بار که پیام میدید با پرت کردن اون لگو ایتا به بالای صفحه ام خیلی خوشحالم میکنید:)