این روز های آخر تابستونم داره در حال تقلا کردن میگذره
تقلا برای انجام کار هایی که با وجود مدرسه انجام دادنشون راحت نیست
برای ازسرگیری مدرسه ها نگرانم
احتمالا چند هفته ی اول خوب بگذره
و خب فکر کنم امسال بیشتر از پارسال تجربه دارم و آماده تر هستم
نمیدونم امسال قراره چند تا همصحبت خوب پیدا کنم یا چند بار نتونم جلوی اشک هام رو بگیرم و یا چه نمره هایی قراره بیارم
ولی حداقل میدونم ممکنه با چیا روبرو بشم و همین شاید دلگرم کننده باشه
به هرحال امیدوارم سال تحصیلی خوبی برام باشه
شاید اگه کمتر گلایه کنم بهتر بگذره:) ؟
اعلان های ایتای من فقط برای پیام های شخصی فعاله
خواستم بگم هر بار که پیام میدید با پرت کردن اون لگو ایتا به بالای صفحه ام خیلی خوشحالم میکنید:)
امسال چطور رفتم به پیشواز مدرسه؟
با دست راستی که انگشت کوچیکش به صورت وحشتناکی سوخته و به سختی قادر به نوشتنه😐
هدایت شده از 𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 ☫
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاییز ُ آهنگایعاشقونه ؟
نهممنون ، فقطاینمداحی ُ پلیمیکنم :)))!
#مداحی