آرزو
دیروز بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر از چالش و پر از ناراحتی به خاطر تموم شدن مدرسه ها خیلی اتفاقی
مثل این که قبول شدم 😐✌️🏻
ولی خب چه فایده؟
گاهی باید کار های بیهوده و بی نتیجه رو کنار گذاشت تا از استرس و دغدغه اضافی دور شد
البته این یکی رو ده درصد احتمال میدادم که بخوام برم این مدرسه اما اگه زودتر تصمیم گرفته بودم دیگه انقدر قبلش نگرانی نداشتم😐🤦🏼♀
یادم نمیاد چه زمانی این یادآوری رو برای خودم گذاشتم
ولی فکر کنم میزان ارزش دایی هام در نزد من رو نشون میده:)
من همیشه عاشق داداش بزرگتر بودم ولی خب به عنوان بچه ی اول داشتن داداش بزرگتر برام محاله
اما نوه ی اول بودنم و زندگی مستقل داشتنم باعث این شد که خاله و دایی هام برام مثل خواهر و برادر بزرگ تر باشن
و من هم اونا رو مثل خواهر و برادر دوست دارم و با شادی هاشون خوشحال میشم و ناراحتی هاشون اذیتم میکنه:)
پ.ن: امروز علاوه بر روز جهانی دایی روز جهانی خاله و عمه و عمو هم هست♥️✌️🏻
لطفا اگه میدونید کسی دوستتون داره، از هم صحبتی با شما لذت میبره و روی اون فرد تاثیر گذار هستید تا جایی که میتونید نکات زیبا زیستن رو بهش گوشزد کنید
ویژگی های خوبش رو براش یادآوری کنید و بهش بگید که نگاه زیبا و مثبت شما به چیز های مختلف چگونه اس
البته نه به حالت نصیحت
این جور نباشه که کار اشتباه یا خنثی ای رو انجام بده و شما بهش بگید بهتر بود این کار رو میکردی یا این کار زیبا تره ، اصلا
فقط گه گاهی توی صحبت های عادی تون خیلی کوتاه و مختصر سعی کنید نکات ناب رو براش یادآوری کنید
سعی کنیم دید مثبت و زیبا رو به اشتراک بزاریم:)
یکی از بدترین حس ها اینه که دوستی که همیشه انرژی و بهانه ی خنده ی اکیپ بوده حالش خوب نباشه و تو اینو خیلی وقته میدونی اما نمیتونی براش کاری انجام بدی🥲💔
وقتی به این فکر میکنم که هرچقدر من بزرگ تر میشوم آنها پیر تر میشوند
و هرچقدر من توانمندتر میشوم آنها توانشان کمتر میشود
آرزو میکنم که ای کاش زمان بیش از این جلو نرود
که ای کاش من همان کودک میماندم و آنها همان جور میماندند
که ای کاش آنها باز هم به راحتی راه بروند و موقع برداشتن چایی از توی سینی دستشان نلرزد
اما این رسم روزگار است:)
پ.ن: خونه ی مادرِ مادرِ مادرم
از صبح تا حالا مشغول گلدوزی بودم
دقت کنید از صبح تا حالاااااا:/
اما وقتی که اومدم برای یک بار لباس رو بپوشم تا ببینم چطور شده
فهمیدم طرح رو کاملا پشت لباس دوختم طوری که اصلا نمیتونسم درستش کنم
و خب به خاطر فشار زیادی که روم بود همه رو در چند دقیقه پاره پاره کردم:/
ولی باز هم اکنون حالم بده
تمام ذوق و انگیزه و انرژیم برای گلدوزی به باد فنا رفت:)
کسی هم که میتونست کمی حالم رو خوب کنه گوشیش رو جواب نمیده✌️🏻
عالیه:))))))))
https://daigo.ir/secret/2187294252
یه گپ زدنمون نشه؟
پ.ن: مثلا میخوام اون چیز های خوشگلی که دوخته بودم و الان نابود شدن رو فراموش کنم:)
آرزو
https://daigo.ir/secret/2187294252 یه گپ زدنمون نشه؟ پ.ن: مثلا میخوام اون چیز های خوشگلی که دوخته
مرسی ازتون🙃
واقعا از حجم همدلی کردنتون متشکرم♥️
هم اکنون خیلی خیلی اتفاقی یادم افتاد که الان در بیست و سوم محرم هستیم
یعنی از تولد قمری من دو روز گذشته:/
دارم به این فکر میکنم که حالا من تولدم رو فراموش کردم چه معنی داره که همه فراموش کنن
البته توقع کیک و کادو و تبریک ندارما (چون خودم درک میکنم که توی محرمه)
اما حد اقل یکی میومد میگفت عا امروز تولدته:/
پ.ن: خودم میدونم پرتوقعم نیاز نیست بگین😂🤦🏼♀
امیرالمومنین علیه السلام :
در تعجبم از کسی که گمشده ی خود را میجوید
اما خویشتن را گم کرده و آن را نمیجوید