من که میدونم پیام های اینجا به یه جایی که نمیدونم کجاست فرستاده میشه ولی نمیتونم ثابتش کنم
یه سری افراد هستن توی ذهنم که دلیلی نداره بهشون زیاد فکر کنم اما من بیشتر از چیزی که اونا فکر میکنن بهشون فکر میکنم
هدایت شده از مهر یار
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اغتَنِموا الدُّعاءَ عند الرِّقَّةِ فإنَّها رحمةٌ ؛
دعا كردن را هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد كه رقّت قلب، رحمت است.
او دخترکی ست در غزه
قرآن خواندنش دل از آدم میبرد
مجری داشت از او صحبت میکرد
گفت چند وقتی هیچ خبری ازش نداشتیم
همه آخر داستان رو توی ذهنشون ترسیم کرده بودن و اشک ها جاری شده بود
اما او خانه اش رو از دست داده بود نه جانش رو
من هم اشک ریختم
برای او
برای او که دخترکی ست در غزه
او که احتمالا دین پدر و مادرش با دین من متفاوت است
نباید گریه کنم؟
برای او که کودکی بیش نیست؟
برای او که در این سنش باید نگران جنگ باشد نگران خانه اش نگران خانواده اش؟
دعا میکنم
برای ظهور امامی که نجات بخش است
حتی برای این دختر:)