اغتَنِموا الدُّعاءَ عند الرِّقَّةِ فإنَّها رحمةٌ ؛
دعا كردن را هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد كه رقّت قلب، رحمت است.
او دخترکی ست در غزه
قرآن خواندنش دل از آدم میبرد
مجری داشت از او صحبت میکرد
گفت چند وقتی هیچ خبری ازش نداشتیم
همه آخر داستان رو توی ذهنشون ترسیم کرده بودن و اشک ها جاری شده بود
اما او خانه اش رو از دست داده بود نه جانش رو
من هم اشک ریختم
برای او
برای او که دخترکی ست در غزه
او که احتمالا دین پدر و مادرش با دین من متفاوت است
نباید گریه کنم؟
برای او که کودکی بیش نیست؟
برای او که در این سنش باید نگران جنگ باشد نگران خانه اش نگران خانواده اش؟
دعا میکنم
برای ظهور امامی که نجات بخش است
حتی برای این دختر:)
هدایت شده از راضیه ساریجلو
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 زندگی ما طوری است که به امام زمان(عج) نیازی نداریم
🔹شیخ حامد کاشانی
https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da
هدایت شده از عطارد
مولا علی عليهالسلام: مَن لَم يَنشَط لِحَديثِكَ فَارفَع عَنهُ مُؤنَةَ الاِستِماعِ مِنكَ
اگر کسی براى سخن تو نشاط نشان نداد، زحمت شنيدن سخنت را از او بردار.
🔆 @Yaminpour