eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از راضیه ساریجلو
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 زندگی ما طوری است که به امام زمان(عج) نیازی نداریم 🔹شیخ حامد کاشانی https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da
هدایت شده از عطارد
مولا علی عليه‌السلام: مَن لَم يَنشَط لِحَديثِكَ فَارفَع عَنهُ مُؤنَةَ الاِستِماعِ مِنكَ اگر کسی براى سخن تو نشاط نشان نداد، زحمت شنيدن سخنت را از او بردار. 🔆 @Yaminpour
صدای دینگ دینگ ساعت طنین انداز می‌شود صدا ها را میشمارم شیش.. هفت... هشت! گمانم اولین بار است که این ساعت را اینگونه درک میکنم صدایی از بلندگو می‌گوید رو به ساحت مقدس امام رضا می ایستیم و صلوات خاصه امام را می‌خوانیم در صحن انقلاب ایستاده ام گویی همه چیز ساکن شده است تمام آنهایی که تا لحظاتی پیش در حال حرکت بودند حالا همه ایستاده اند رو به گنبد و دست به سینه هیچ کس سخنی نمی‌گوید فقط صدای صلوات خاصه شنیده می‌شود اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی ...
هدایت شده از راضیه ساریجلو
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱انسان در مسائل روحی به همدم احتیاج دارد... @raziesarijloo
هدایت شده از زحـل
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلی یا دلبری یا جان،یا جانان نمی‌دانم همه هستی تویی فی‌الجمله این و آن نمی‌دانم.
راستش این حس از یک سال پیش شروع شد دقیقا بعد از تماشای همان کلیپ یک ساعته سُمعه و ریا از اون به بعد احساس می‌کردم نوشتنم اینجا برای اینکه دیده بشم‌، شنیده بشم هنوز هم از اون حس کم نشده اما اگر الان داری این پیام رو میخونی یعنی من تصمیم گرفتم دیگه نوشته هام مبحوس نباشن نه برای اینکه من بخوام بخونیدشون برای اینکه شما میخواید بخونید بعد از اینکه آرزو رو خالی کردم از هر خواننده ای، کلی پیام داشتم که چرا که ما از خوندن نوشته هات لذت میبردیم اما کاری که من کرده بودم برای این نبود که دیگران نتونن نوشته هام رو بخونن برای این بود که خودم سعی نکنم برای دیده شدن تلاش کنم میخواستم خودم رو تنبیه کنم و جوری جلوه داده شد که دارم دیگران رو تنبیه میکنم من هنوز هم پای تصمیمم هستم من میخوام برای نوشته شدن بنویسم نه برای دیده شدن اما این تصمیم شماست که میخواید نوشته های یه دختر هفده ساله که پر هست از بی تجربگی و حفره های درونی که بی شک در نوشته هاش جلوه خواهد کرد رو بدون قضاوت بخونید یا بدون خوندنشون به زندگی تون ادامه بدید به هر حال دوستتون دارم و امیدوارم از حرکت ناگهانی من ناراحت نشده باشید:)
هدایت شده از 𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 ☫
46.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدای ماه رمضون:)🫀 پیشنهاددانلود✨
هدایت شده از عطارد
من هر جلسه سر کلاسام وقتی بچه ها رو میبینم: و حتی بعضیا رو خیلی بیشتر...:)✨