_دلم براش تنگ شده
+بهش پیام بده
_چی بگم بهش
+بگو دلت براش تنگ شده
_نمیخوام بفهمه
+بگو میخوام احوالتو بپرسم
_تازگی احوالشو پرسیدم
+دوباره بپرس
_میترسم زیاد پیام بدم خسته بشه
+خب پیام نده
_اما دلم براش تنگ شده
+پس پیام بده
_چی بگم بهش...
پ.ن: نمونه بارز خودرگیری:)))
امام سجاد عليه السلام:
خوشنودى به قضاى ناخوشايند الهى
عالى ترين پايه هاى ايمان و يقين است
دیروز وقتی بر سر مزار یکی از عزیزانم رفته بودم کمی اون طرف تر داشتند فردی رو به خاک میسپردن
در یک آن تمام بدنم لرزید یادم افتاد که سرانجام این بدن من هم همین هست
شاید زود شاید دیر اما آخرش همینه
توی همین فکر ها بودم که نگاهم به قبری که کنارش نشسته بودم افتاد
دختری که توی نوزده سالگی فوت کرده بود
با خودم گفتم اگه من جای اون بودم چی
اما من کلی هدف دارم کلی برای خودم برنامه ریختم حداقل تا بیست و پنج سالگیم برنامه دارم
فکر کردن به این که ممکنه مرگ من خیلی نزدیک تر از چیزی باشه که من فکر میکنم باعث شد متوجه بشم اونجور که باید زندگی نمیکنم
متوجه شدم هدف گذاری هام درست نبوده
هدف اصلی از این زندگی موفقیت در درس و شغل و معیشت نیست البته این هدف ها خوبه در صورتی که باعث نشه هدف اصلی رو فراموش کنیم
هدف اصلی مربوط به بعد از مرگه
این که الان چطور زندگی کنیم که اونجا سرافراز باشیم...
آرزو
نمیدونم بعضیا خیلی خوب نقش بازی میکنن یا واقعا آدم میتونه توی یک سال کلی تغییر کنه
شاید تغییر نکرده
شاید از این رو به اون رو شدنش به خاطر احساسات و هیجانات زود گذر و یا تشویق و ترغیب دیگرانه
آرزو
شاید تغییر نکرده شاید از این رو به اون رو شدنش به خاطر احساسات و هیجانات زود گذر و یا تشویق و ترغیب
حواسمون باشه در زمانی که در حالت عادی سپری نمیکنیم حرکات ناگهانی و بزرگ نزنیم و تصمیم های مهمی برای زندگی مون نگیریم...
#تلنگری_برای_خودم
اهم اهم
لطفا همگی دقت فرمایید
پیام ندادن من به شما دلیل بر این نیست که به یادتون نیستم یا فراموشتون کردم
نشان دهنده ی اینه که من موضوع جذاب و دلچسبی برای صحبت کردن پیدا نمیکنم
وگرنه من بیش از آن که فکر میکنید به شما فکر میکنم و مشتاق صحبت کردن با شما هستم
پ.ن: احساس میکنم نیاز دارم این پیام رو فور کنم برای تک تک دوستان و آشنایانم:)