با خودم داشتم فکر میکردم که خواهر بزرگتر بودن چه حسی میتونه داشته باشه که یادم افتاد خودم به نوعی برای چند نفر خواهر بزرگترم
واقعا از اینکه قرار نیست تاریخ و محیط و حسابان و شیمی و آمار رو نهایی بدم خیلی خوشحالم
سرود مسیحا یکی از زیبا ترین کار های گروه نوای یاس هست که احتمالا خیلی ها تا امروز اون رو شنیدن
ولی امشب به مناسبت روز مباهله گوش دادنش رو بهتون پیشنهاد میکنم:)