آرزو
و هرچه محبتش بیشتر می شود توقعت بالاتر میرود...
میدونی ما توقعمون بالا نمیره!
ما آدم ها
اینقدر از کسی محبت خالصانه و پاک ندیدیم که وقتی یک نفر پیدا میشه و محبت پاکش رو به ما هدیه میکنه، تازه طعم قشنگش میره زیر زبونمون و چقدر ما محتاج این نوع محبت ها هستیم.
پس اگر عادت میکنیم به محبت کسی از کمبود های خودمونه.
منظور اینه که اطرافیانمون چقدر دریغ کردن ازمون، حتی ساده ترین چیز های زندگی رو..
شاید اینجوری بخاییم تعریفش کنیم بهتر باشه
#ارسالی
آرزو
میدونی ما توقعمون بالا نمیره! ما آدم ها اینقدر از کسی محبت خالصانه و پاک ندیدیم که وقتی یک نفر پیدا
نوع نگاه کردن هرکس به قضایا متفاوته
و همین، این ماجرا رو زیبا و چالش برانگیز میکنه
میشه الان اون پیشم باشه؟
میشه الان یکی از طرف خدا بیاد بهم بگه کار درست چیه؟
میشه الان یکی اینجا باشه که فقط بغلم کنه منم فقط گریه کنم؟
میشه الان جلوی ضریح امام حسین باشم؟
میشه الان یکی که روانشناس باشه بهم پیام بده ؟
میشه الان شارژ گوشیم پر باشه؟
میشه الان باشگاه فردام کنسل بشه؟
میشه الان یکی توانایی طی الارض رو برای یک هفته بهم قرض بده؟
میشه الان هیچ کس هیچ توقعی ازم نداشته باشه؟
میشه الان یکی بهم اطمینان بده که این آخرین باری نبود که دیدمشون و هنوز قراره زندگی کنیم؟
میشه الان یکی فکر مرگ و مردن و جدایی و این چیزا رو ازم دور کنه؟
میشه الان بهم خبر بدن که مسافرت عقب افتاده؟
میشه الان یکی برام روضه ی حضرت علی اصغر بخونه؟
میشه الان هیچ دغدغه ای نداشته باشم؟
میشه الان یه آرامش الهی به دادم برسه؟
آرزو
خب دیگه بریم سراغ درس خوندن برای امتحان فردا من هر بار میگم این آخرین امتحانه باز یادم میاد هنوز مو
بیشتر از این که به خاطر قبول شدنم ذوق کنم
به خاطر مهربونی خداوندم ذوق کردم
آرزو
بیشتر از این که به خاطر قبول شدنم ذوق کنم به خاطر مهربونی خداوندم ذوق کردم
خداجونم شکرت
قطعا من بدون لطف تو هرگز هرگز هرگز نمیتونستم قبول بشم
همه ی موفقیت هام به خاطر توعه
تویی که هیچ وقت تنهام نزاشتی
هیچ وقت
همیشه پشتم بودی
همیشه هوامو داشتی
تویی که بیشتر از پدر و مادرم به فکرم هستی
و اطمینان من به تو بسیار بیشتر از اطمینانیه که به پدر و مادرم دارم
ممنونم ازت
ممنونم
وقتی داشتم آخرین برشش رو میزدم دو نیم شد:/
ولی تازه فهمیدم درس گرفتن از شکست یعنی چی
من از این شکستم درس گرفتم
درس هایی که اگه کسی اونا رو بهم گوشزد میکرد شاید زیاد جدی نمیگرفتم
اما حالا که خودم تجربه اش کردم کاملا درکش کردم و مطمئنم فراموششان نخواهم کرد
میدونی...
وقتی شکست میخوری نباید تسلیم شی
باید دوباره از اول شروع کنی
این که یک بار شکست خوردی دلیل بر این نیست که بازم شکست میخوری
توی دفعه ی اول تو هیچ تجربه ای نداشتی
اما حالا تجربه های بیشتری داری و بهتر میدونی که باید چی کار کنی
پس نا امید نشو و دوباره از اول شروع کن✌️🏻
آقایان وزارت راه و شهرسازی
لطفا برای چک کردن سطح استاندارد بودن جاده هاتون
حداقل توی جاده سوار یه ماشین بشید و یه لیوان چای داغ دستتون بگیرید ببینید چه مقدارش رو میتونید بخورید
آخه این چه وضعشه
آرزو
آقایان وزارت راه و شهرسازی لطفا برای چک کردن سطح استاندارد بودن جاده هاتون حداقل توی جاده سوار یه م
علاوه بر وزارت راه و شهر سازی باید مدیران شرکت های خودرو سازی هم این کار رو بکنند.
چون استاندارد های اولیه ماشین ها زیر سوال رفته🙂
#ارسالی