متاسفانه عادت کردم که شب ها به جای این که خوابم ببره از شدت خستگی غش کنم
علاوه بر این که وقتی به شدت خسته نیستم خوابم نمیبره ، از این که توی رخت خواب بیکار دراز بکشم تا خوابم ببره زجر میکشم
احساس میکنم در حق بدنم ظلم روا داشته ام که اینجوری شده
به شدت دوست دارم که به حالت عادی برگرده
اگر ترس از تموم شدن اینترنت نتونست منو از گوشی دور کنه
اقامت در مکانی که آنتن دهی خیلی داغونی داره حتما میتونه:/
توی بعضی از جمع ها
پیش بعضی از آدما
فقط باید سکوت کرد
و مثل کسی زندگی کرد که
نمیفهمه اطرافش
چی میگن
چی فکر میکنن
و چه رفتاری دارن
سکوت
سازش
بی تفاوتی
به فکر کسی نبودن
و گرم نبودن
چیز هاییه که در این جور مواقع باید یاد گرفت و به بهترین شکل انجام داد
از اون دسته آدم هایی هستم که در جواب پیام کوتاه متن بلند مینويسند
برا همین وقتی برات پیام بلند مینویسم توقع ندارم جواب کوتاه بدی:/
نیازمندم برای خودم یادآوری کنم که هر کس قلم مختص خودش رو داره و تفاوت در نوع نوشتن دلیل بر این نمیشه که قلم خودت رو دوست نداشته باشی و ازش ایراد بگیری و سعی کنی تغیرش بدی