eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا باز شروع نکن الان اصلا وقتش نیست یخورده صبر کن فقط تا پنج روز دیگه امتحانام تموم میشه بعدش هر کار خواستی بکن ولی الان نه لطفا خواهش میکنم پ.ن: من در حال التماس به بدنم که مریض نشه:(
نمیدونم چرا اما هیچ جا مثل حیاط برام آرامش نداره با این که پر از آلودگی صوتیه اما زیبایی هایی داره وصف ناشدنی مثل صدای جیک جیک گنجشک ها مثل نسیمی که نمیزاره گرما رو حس کنی مثل رنگ سبز برگ های درختان توی باغچه مثل اکسیژنی که تموم ناشدنیه مثل نور عالیش و مثل حس آرامشی که به خاطر خلوت بودن اطرافت بهت دست میده هر وقت میخوام از درس خوندنم لذت ببرم میام اینجا جالبه روی بهتر خوندن درس هام هم تاثیر داره
آرزو
و صدای گنجشک ها
و علاقه بسیارم به نوشته هایم تمام ناشدنی ست:)
برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی چون دوستانی نداری که در هنگام طوفان بر آنها تکیه کنی چون هیچ وقت سبزه های دشت تو رو درک نخواهند کرد اما زیبایی های زیادی داره تو چیز هایی رو میبینی که سبزه ها هرگز نخواهند دید و پناه پرندگانی میشوی که از نشستن بر زمین ترس دارن و مهربانی هایی رو درک میکنی که مختص توست و میتوانی امیدی باشی برای درختچه های بعدی کسانی که زندگی متفاوت و سختی دارند هم شبیه تک درخت دشت هستند:)
آرزو
برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی چون دوستانی
با این که این رو در جواب یک پست برای ادمین ی کانالی فرستاده بودم دلم نیومد اینجا هم نفرستم:) همون طور که گفتم به نوشته هام خیلی علاقه دارم:)
وقتی من رو زیر سوال میبری شاید در لحظه باهات بخندم شاید بزاری رو حساب صمیمیتمون شاید فکر کنی که یه شوخیه و بعد تموم شد اما برای من هیچ وقت این شکلی نیست برای منی که نظر دیگران برام خیلی مهمه گاهی کم ، اما همیشه یه چیزی توی وجودم تغیر میکنه مثل نظرم نسبت به خودم مثل احترامی که برای خودم قائلم مثل اعتماد به نفسم هعی:)
بعد از این که تمام کلمات کتاب ادبیاتم رو که ارزش املایی داشتند در یک صفحه ی دفتر خلاصه کردم آرزو کردم که هیچ وقت برای اطرافیانم مثل کتاب ادبیاتم نباشم از خدا خواستم که کمکم کنه که با کوچک ترین کار ها بتونم بیشترین فایده رو برای اطرافیانم داشته باشم پ.ن:البته کتابم سخنان گهربار زیادی داشت که از نظر مفهومی بسیار اهمیت داشتند ولی خب از نظر املایی مهم نبودند پ.ن۲: و البته جا داره تشکر کنم از نویسندگان این کتاب که متن های خوبی برامون انتخاب کردن که سر امتحان املا پدر دانش آموزا در نیاد
من تازه روش لذت بردن از درس خوندن رو یاد گرفتم چرا داره تموم میشه آخرین باریه که دارم از این هشتگ برای این سال تحصیلی استفاده میکنم🥲
امسال اولین سالیه که به خاطر پایان مدارس به این شدت ناراحت هستم:(