برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید
چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی
چون دوستانی نداری که در هنگام طوفان بر آنها تکیه کنی
چون هیچ وقت سبزه های دشت تو رو درک نخواهند کرد
اما زیبایی های زیادی داره
تو چیز هایی رو میبینی که سبزه ها هرگز نخواهند دید
و پناه پرندگانی میشوی که از نشستن بر زمین ترس دارن
و مهربانی هایی رو درک میکنی که مختص توست
و میتوانی امیدی باشی برای درختچه های بعدی
کسانی که زندگی متفاوت و سختی دارند هم شبیه تک درخت دشت هستند:)
آرزو
برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی چون دوستانی
با این که این رو در جواب یک پست برای ادمین ی کانالی فرستاده بودم
دلم نیومد اینجا هم نفرستم:)
همون طور که گفتم به نوشته هام خیلی علاقه دارم:)
وقتی من رو زیر سوال میبری
شاید در لحظه باهات بخندم
شاید بزاری رو حساب صمیمیتمون
شاید فکر کنی که یه شوخیه و بعد تموم شد
اما برای من هیچ وقت این شکلی نیست
برای منی که نظر دیگران برام خیلی مهمه
گاهی کم ، اما همیشه یه چیزی توی وجودم تغیر میکنه
مثل نظرم نسبت به خودم
مثل احترامی که برای خودم قائلم
مثل اعتماد به نفسم
هعی:)
آرزو
لطفا باز شروع نکن الان اصلا وقتش نیست یخورده صبر کن فقط تا پنج روز دیگه امتحانام تموم میشه بعدش هر
واقعا این حجم از منطقی بودن بدنم قابل تقدیره:)
بعد از این که
تمام کلمات کتاب ادبیاتم رو
که ارزش املایی داشتند
در یک صفحه ی دفتر خلاصه کردم
آرزو کردم
که هیچ وقت برای اطرافیانم مثل کتاب ادبیاتم نباشم
از خدا خواستم که کمکم کنه
که با کوچک ترین کار ها
بتونم بیشترین فایده رو برای اطرافیانم داشته باشم
پ.ن:البته کتابم سخنان گهربار زیادی داشت که از نظر مفهومی بسیار اهمیت داشتند ولی خب از نظر املایی مهم نبودند
پ.ن۲: و البته جا داره تشکر کنم از نویسندگان این کتاب که متن های خوبی برامون انتخاب کردن که سر امتحان املا پدر دانش آموزا در نیاد
#روز_قبل_از_امتحان
من تازه روش لذت بردن از درس خوندن رو یاد گرفتم
چرا داره تموم میشه
#روز_قبل_از_امتحان
آخرین باریه که دارم از این هشتگ برای این سال تحصیلی استفاده میکنم🥲
بعضی وقتا به یه جایی میرسی
که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن
تو هم ناراحتی اما
برای این که زخمی نباشی روی درد های اونا
مجبوری غمت رو پنهان کنی
و شاد تر از همیشه باشی
تا بتونی حال شون رو خوب کنی
آرزو
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباش
تلاشم این بود که تمام امروز رو شاد باشم
ولی لحظه ی خداحافظی با دوستام و معلمام اون طور که دوست داشتم پیش نرفت:)
باید بیشتر رو خودم کار کنم:/