eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی چون دوستانی نداری که در هنگام طوفان بر آنها تکیه کنی چون هیچ وقت سبزه های دشت تو رو درک نخواهند کرد اما زیبایی های زیادی داره تو چیز هایی رو میبینی که سبزه ها هرگز نخواهند دید و پناه پرندگانی میشوی که از نشستن بر زمین ترس دارن و مهربانی هایی رو درک میکنی که مختص توست و میتوانی امیدی باشی برای درختچه های بعدی کسانی که زندگی متفاوت و سختی دارند هم شبیه تک درخت دشت هستند:)
آرزو
برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی چون دوستانی
با این که این رو در جواب یک پست برای ادمین ی کانالی فرستاده بودم دلم نیومد اینجا هم نفرستم:) همون طور که گفتم به نوشته هام خیلی علاقه دارم:)
وقتی من رو زیر سوال میبری شاید در لحظه باهات بخندم شاید بزاری رو حساب صمیمیتمون شاید فکر کنی که یه شوخیه و بعد تموم شد اما برای من هیچ وقت این شکلی نیست برای منی که نظر دیگران برام خیلی مهمه گاهی کم ، اما همیشه یه چیزی توی وجودم تغیر میکنه مثل نظرم نسبت به خودم مثل احترامی که برای خودم قائلم مثل اعتماد به نفسم هعی:)
بعد از این که تمام کلمات کتاب ادبیاتم رو که ارزش املایی داشتند در یک صفحه ی دفتر خلاصه کردم آرزو کردم که هیچ وقت برای اطرافیانم مثل کتاب ادبیاتم نباشم از خدا خواستم که کمکم کنه که با کوچک ترین کار ها بتونم بیشترین فایده رو برای اطرافیانم داشته باشم پ.ن:البته کتابم سخنان گهربار زیادی داشت که از نظر مفهومی بسیار اهمیت داشتند ولی خب از نظر املایی مهم نبودند پ.ن۲: و البته جا داره تشکر کنم از نویسندگان این کتاب که متن های خوبی برامون انتخاب کردن که سر امتحان املا پدر دانش آموزا در نیاد
من تازه روش لذت بردن از درس خوندن رو یاد گرفتم چرا داره تموم میشه آخرین باریه که دارم از این هشتگ برای این سال تحصیلی استفاده میکنم🥲
امسال اولین سالیه که به خاطر پایان مدارس به این شدت ناراحت هستم:(
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباشی روی درد های اونا مجبوری غمت رو پنهان کنی و شاد تر از همیشه باشی تا بتونی حال شون رو خوب کنی
آرزو
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباش
تلاشم این بود که تمام امروز رو شاد باشم ولی لحظه ی خداحافظی با دوستام و معلمام اون طور که دوست داشتم پیش نرفت:) باید بیشتر رو خودم کار کنم:/
یکی از باور هایی که من دارم اینه که توی زندگی هر فردی که سر راهت قرار می گیره برای این اومده که یه چیزی رو به تو یاد بده و فقط وقتی از زندگیت میره بیرون که تمام چیز هایی که باید به تو یاد میداد رو بهت آموخته باشه وقتی با این دید به زندگی و افرادی که میان و میرن نگاه کنی جدایی ها برات آسون میشه چون میدونی همه ی اینا به صلاحته و خدا هیچ وقت بد بنده اش رو نمیخواد و به جای اون افرادی که از زندگیت رفتن قراره افراد جدیدی بیان با آموزش ها و اتفاق های جدید
دیروز بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر از چالش و پر از ناراحتی به خاطر تموم شدن مدرسه ها خیلی اتفاقی متوجه شدم که ۲۵ خرداد آزمون ورودی دارم (آزمون ورودی برای ثبت نام در یه مدرسه ای که اصلا قصد ندارم برم اونجا ) و خب حاصلش شد افسردگی و بی انگیزگی هم اکنون و البته جالبه که دوباره باید از این هشتگ استفاده کنم:/
چرا این دنیا این شکلیه؟ انرژی های منفی همگی با هم هجوم میارن خب تک تک بیاید بتونم دونه دونه بهتون رسیدگی کنم و حل تون کنم این چه وضعشه