هنوز آخرین نگاهم به ضریح شش گوشه رو فراموش نکردم
همون نگاهی که برای آخرین بار همون طور که داشتم عقب عقب از درگاه در خارج میشدم خیره شده بود به ضریحش
نگاهی که الان تشنه اش هستم
امسال هم مثل هر سال با دیدن کسانی که فوج فوج میرن کربلا یه غوغایی توی وجودم برپا شده بود که نمیتونستم آرومش کنم
خودم رو با انواع کار ها سرگرم میکردم که دوری از حرم فراموشم بشه
یکی از اون کارها گوش کردن قصه های مهدوی بود
ولی امروز بین همون صوت ها یه صوت متفاوت پلی شد و ...
https://eitaa.com/elteja_tales/494
آرزو
گاهی واقعا آدم نیاز داره که نفهمه نه این که تظاهر کنه که نفهمیده
ای کاش ده سال کوچیک تر بودم
و شاید بیشتر...
آرزو
جوری که کودکی من گذشت:)
معلم سکوت کرد تا جواب رو از من بشنوه
وقتی که دید مکث کردم و با همون لبخند قبلی دارم نگاهش میکنم هول شد و دستپاچه گفت
البته اگه دوست نداری در موردش صحبت کنی اصلا اجباری نیست ببین اینجا اینجوریه که به هرچی میخوای جواب...
حرف هاش رو قطع کردم و گفتم
نه این طور نیست ولی خب نمیدونم
با تعجب نگاهم کرد و گفت
واقعا؟
گفتم نمیدونم چون تا حالا نپرسیدم ولی خب فکر کنم ...
پ.ن: اون روز توی گپ و گفت دوستانه مون من دانسته هایی که خودم فهمیده بودم رو براش توضیح دادم اما میتونستم توی نگاهش بخونم که باور نکرده که جواب اصلی رو نمیدونم:))))
و سوگند به واژه هایی که تایپ میشوند
و صدا هایی که ضبط میشنوند
اما ارسال نه
که حرف هایی هست که جایشان تنها در سینه است ولاغیر
به جای این که خواب هام یه دنیای متفاوت و شگفت انگیز باشن بیشتر تبدیل شدن به یه تابلو که روش بهم نشون میدن که در طول روز بیشتر به چه چیز هایی فکر میکنم
البته فرق خواب اینه که چیز هایی که بهشون فکر میکنم اتفاق میافته ولی در واقعیت تقریبا همون فکر باقی میمونه
اما خب بازم چیز جالبی از آب در نمیاد
این که من دوسِت ندارم جرم من نیست
اشتباه توعه که نتونستی انقدر خوب باشی که من عاشقت باشم
هرچی هم بخوای به همین رفتار های اشتباهت ادامه بدی تا من رو به زور پیش خودت نگه داری هیچی بهتر نمیشه
دوست داشتن اجباری نیست که