آرزو
برای تک درخت دشت بودن سختی ها باید کشید چون کسی رو نداری که اون رو الگوی خودت قرار بدی چون دوستانی
با این که این رو در جواب یک پست برای ادمین ی کانالی فرستاده بودم
دلم نیومد اینجا هم نفرستم:)
همون طور که گفتم به نوشته هام خیلی علاقه دارم:)
وقتی من رو زیر سوال میبری
شاید در لحظه باهات بخندم
شاید بزاری رو حساب صمیمیتمون
شاید فکر کنی که یه شوخیه و بعد تموم شد
اما برای من هیچ وقت این شکلی نیست
برای منی که نظر دیگران برام خیلی مهمه
گاهی کم ، اما همیشه یه چیزی توی وجودم تغیر میکنه
مثل نظرم نسبت به خودم
مثل احترامی که برای خودم قائلم
مثل اعتماد به نفسم
هعی:)
آرزو
لطفا باز شروع نکن الان اصلا وقتش نیست یخورده صبر کن فقط تا پنج روز دیگه امتحانام تموم میشه بعدش هر
واقعا این حجم از منطقی بودن بدنم قابل تقدیره:)
بعد از این که
تمام کلمات کتاب ادبیاتم رو
که ارزش املایی داشتند
در یک صفحه ی دفتر خلاصه کردم
آرزو کردم
که هیچ وقت برای اطرافیانم مثل کتاب ادبیاتم نباشم
از خدا خواستم که کمکم کنه
که با کوچک ترین کار ها
بتونم بیشترین فایده رو برای اطرافیانم داشته باشم
پ.ن:البته کتابم سخنان گهربار زیادی داشت که از نظر مفهومی بسیار اهمیت داشتند ولی خب از نظر املایی مهم نبودند
پ.ن۲: و البته جا داره تشکر کنم از نویسندگان این کتاب که متن های خوبی برامون انتخاب کردن که سر امتحان املا پدر دانش آموزا در نیاد
#روز_قبل_از_امتحان
من تازه روش لذت بردن از درس خوندن رو یاد گرفتم
چرا داره تموم میشه
#روز_قبل_از_امتحان
آخرین باریه که دارم از این هشتگ برای این سال تحصیلی استفاده میکنم🥲
بعضی وقتا به یه جایی میرسی
که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن
تو هم ناراحتی اما
برای این که زخمی نباشی روی درد های اونا
مجبوری غمت رو پنهان کنی
و شاد تر از همیشه باشی
تا بتونی حال شون رو خوب کنی
آرزو
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباش
تلاشم این بود که تمام امروز رو شاد باشم
ولی لحظه ی خداحافظی با دوستام و معلمام اون طور که دوست داشتم پیش نرفت:)
باید بیشتر رو خودم کار کنم:/
یکی از باور هایی که من دارم
اینه که توی زندگی
هر فردی که سر راهت قرار می گیره
برای این اومده که یه چیزی رو به تو یاد بده
و فقط وقتی از زندگیت میره بیرون
که تمام چیز هایی که باید به تو یاد میداد رو
بهت آموخته باشه
وقتی با این دید به زندگی و افرادی که میان و میرن نگاه کنی
جدایی ها برات آسون میشه
چون میدونی همه ی اینا به صلاحته
و خدا هیچ وقت بد بنده اش رو نمیخواد
و به جای اون افرادی که از زندگیت رفتن
قراره افراد جدیدی بیان با آموزش ها و اتفاق های جدید
دیروز
بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر از چالش
و پر از ناراحتی به خاطر تموم شدن مدرسه ها
خیلی اتفاقی متوجه شدم که ۲۵ خرداد آزمون ورودی دارم
(آزمون ورودی برای ثبت نام در یه مدرسه ای که اصلا قصد ندارم برم اونجا )
و خب حاصلش شد
افسردگی و بی انگیزگی هم اکنون
و البته جالبه که دوباره باید از این هشتگ استفاده کنم:/
#روز_قبل_از_امتحان
چرا این دنیا این شکلیه؟
انرژی های منفی همگی با هم هجوم میارن
خب تک تک بیاید بتونم دونه دونه بهتون رسیدگی کنم و حل تون کنم
این چه وضعشه
-این چند روزت رو چطور می گذرونی؟
+چند تا مهمون نیم وجب قد داریم
که مامانشون رفته مسافرت
اینجا شبکه ی پویا همواره روشنه
هر چند ساعت با هم دعوا میکنن
و خونه به شدت به هم ریخته شده
و من دارم سعی میکنم خودم رو با شرایط وفق بدم:)
#از_زیبایی_های_خانه_پدربزرگ