eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
وقتی من رو زیر سوال میبری شاید در لحظه باهات بخندم شاید بزاری رو حساب صمیمیتمون شاید فکر کنی که یه شوخیه و بعد تموم شد اما برای من هیچ وقت این شکلی نیست برای منی که نظر دیگران برام خیلی مهمه گاهی کم ، اما همیشه یه چیزی توی وجودم تغیر میکنه مثل نظرم نسبت به خودم مثل احترامی که برای خودم قائلم مثل اعتماد به نفسم هعی:)
بعد از این که تمام کلمات کتاب ادبیاتم رو که ارزش املایی داشتند در یک صفحه ی دفتر خلاصه کردم آرزو کردم که هیچ وقت برای اطرافیانم مثل کتاب ادبیاتم نباشم از خدا خواستم که کمکم کنه که با کوچک ترین کار ها بتونم بیشترین فایده رو برای اطرافیانم داشته باشم پ.ن:البته کتابم سخنان گهربار زیادی داشت که از نظر مفهومی بسیار اهمیت داشتند ولی خب از نظر املایی مهم نبودند پ.ن۲: و البته جا داره تشکر کنم از نویسندگان این کتاب که متن های خوبی برامون انتخاب کردن که سر امتحان املا پدر دانش آموزا در نیاد
من تازه روش لذت بردن از درس خوندن رو یاد گرفتم چرا داره تموم میشه آخرین باریه که دارم از این هشتگ برای این سال تحصیلی استفاده میکنم🥲
امسال اولین سالیه که به خاطر پایان مدارس به این شدت ناراحت هستم:(
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباشی روی درد های اونا مجبوری غمت رو پنهان کنی و شاد تر از همیشه باشی تا بتونی حال شون رو خوب کنی
آرزو
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباش
تلاشم این بود که تمام امروز رو شاد باشم ولی لحظه ی خداحافظی با دوستام و معلمام اون طور که دوست داشتم پیش نرفت:) باید بیشتر رو خودم کار کنم:/
یکی از باور هایی که من دارم اینه که توی زندگی هر فردی که سر راهت قرار می گیره برای این اومده که یه چیزی رو به تو یاد بده و فقط وقتی از زندگیت میره بیرون که تمام چیز هایی که باید به تو یاد میداد رو بهت آموخته باشه وقتی با این دید به زندگی و افرادی که میان و میرن نگاه کنی جدایی ها برات آسون میشه چون میدونی همه ی اینا به صلاحته و خدا هیچ وقت بد بنده اش رو نمیخواد و به جای اون افرادی که از زندگیت رفتن قراره افراد جدیدی بیان با آموزش ها و اتفاق های جدید
دیروز بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر از چالش و پر از ناراحتی به خاطر تموم شدن مدرسه ها خیلی اتفاقی متوجه شدم که ۲۵ خرداد آزمون ورودی دارم (آزمون ورودی برای ثبت نام در یه مدرسه ای که اصلا قصد ندارم برم اونجا ) و خب حاصلش شد افسردگی و بی انگیزگی هم اکنون و البته جالبه که دوباره باید از این هشتگ استفاده کنم:/
چرا این دنیا این شکلیه؟ انرژی های منفی همگی با هم هجوم میارن خب تک تک بیاید بتونم دونه دونه بهتون رسیدگی کنم و حل تون کنم این چه وضعشه
-این چند روزت رو چطور می گذرونی؟ +چند تا مهمون نیم وجب قد داریم که مامانشون رفته مسافرت اینجا شبکه ی پویا همواره روشنه هر چند ساعت با هم دعوا میکنن و خونه به شدت به هم ریخته شده و من دارم سعی میکنم خودم رو با شرایط وفق بدم:)
چند روز بود که دختر خاله ام گیر داده بود برام شکلات تخته ای بخرید امروز بعد از کلی اصرار بالاخره براش گرفتن وقتی ازش پرسیدم که میخوای چی درست کنی گفت میخوام آبش کنم بریزم روی بيسکوئيت بخوریم تا اومدم بهش ایراد بگیرم که با شکلات تخته ای کار های خیلی با فایده تری میشه انجام داد یاد بچگی خودم افتادم یادم افتاد اولین چیز هایی که من درست میکردم یه همچین چیزی بود شکلات ها رو بن ماری میکردم و روی بيسکوئيت ساقه طلایی می‌ریختم و به خورد همه میدادم و هیچ کس بهم ایراد نمی‌گرفت و این باعث شد که من بتونم توی شیرینی پزی خیلی مهارت کسب کنم برای همین امروز تصمیم گرفتم علاوه بر این که به دختر خاله ام ایراد نگیرم بلکه تشویقش کنم تا بتونه بعد از این کار های خیلی بزرگ تری انجام بده ای کاش همیشه بچه ها رو درک کنیم و بهشون فرصت برای پیشرفت بدیم:)