eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
یه آسمان آبی و زیبا و بزرگ که ابر های سیاه پنبه ای سرتاسرش پخش شدن و کل آسمون رو تیره کردن
یا یه آسمان در شب که در وجودش یه ماه کامل و کلی ستاره ی پر نور داره اما توی جنگل و از زیر درخت های بلند کاج هیچی ازش معلوم نباشه
یا یه باغ که درختاش پر از شکوفه های صورتی و سفید قشنگ هستن توی شبی که هیچ نور و ماهی وجود نداره و سرما و صدای وحشتناک جیرجیرک ها کل باغ رو گرفتن
آرزو
یا یه باغ که درختاش پر از شکوفه های صورتی و سفید قشنگ هستن توی شبی که هیچ نور و ماهی وجود نداره و سر
الان من دقیقا این مدلی هستم توی درونم پر از نشاط و شادی و عشقی هست که نمیتونم پیداشون کنم
واقعا حسودیم میشه به اونایی که وجود امامشون رو درک کردن، دیدن، و با امامشون صحبت کردن... [بغض]
امشب بعد چهار سال وصیت نامه نوشتم:))))) پ.ن: بگم که فعلا اصلا توی فاز مرگ و افسردگی و خودکشی و این چیزا نیستم و البته خوشم هم نمیاد ولی دیدم زیادی بیکارم بزار یه کار مفید بکنم
آرزو
امشب بعد چهار سال وصیت نامه نوشتم:))))) پ.ن: بگم که فعلا اصلا توی فاز مرگ و افسردگی و خودکشی و این
خب دیگه حالا میتونیم با خیال راحت بمیریم آخییییش انگار یه بار سنگینی از رو دوشم برداشته شد والا🤣
اگر بخوام امشبم رو خیلی کوتاه تعریف کنم میتونم بگم که: دیدار با آدم های دوست داشتنی در مکانی دوست داشتنی و در لحظاتی دوست داشتنی ساخت خاطراتی دوست داشتنی؛)
وقتی کسی به دلیلی که نمیدونی از دستت ناراحت میشه و باهات سنگین میشه اگه به اصطلاح قهرش برات اعصاب خورد کن باشه و با این که حس میکنی دیگه حوصله ی اون فرد رو نداری اما بازم میخوای ببینی دلیل این کار های رو مخش چیه باید بگم متاسفانه اون فرد هنوز برات ارزشمنده
امروز برای آرامش ذهنم تصمیم گرفتم افکارم رو بنویسم اولش موضوع یکی از چیز هایی بود که این چند روز ذهنم رو مشغول کرده بود اما آخرش رسیدم به یکی از اتفاقاتی که توی گذشته ام افتاده بود راستش واقعا برای خودم نگران شدم برای این که هنوز چیز هایی که قبلا اذیتم میکرد رو فراموش نکردم و انقدر برام مهم هستن انگار شدم یه کوه آتشفشانی که درونش پر از مواد مذابه اما نمیزاره که فوران کنه و البته فعلا داره با آرامش و لذت زندگیشو میکنه اما میدونه که این همه مواد مذاب یه روزی فوران میکنن و همه چیز رو نابود میکنن
آخ من رفتم روی فاز سلام علیکم 🤣 نمیتونم سلام خالی بگم🤣 وای همه تیکه برداشت میکنن🤣