من تازه روش لذت بردن از درس خوندن رو یاد گرفتم
چرا داره تموم میشه
#روز_قبل_از_امتحان
آخرین باریه که دارم از این هشتگ برای این سال تحصیلی استفاده میکنم🥲
بعضی وقتا به یه جایی میرسی
که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن
تو هم ناراحتی اما
برای این که زخمی نباشی روی درد های اونا
مجبوری غمت رو پنهان کنی
و شاد تر از همیشه باشی
تا بتونی حال شون رو خوب کنی
آرزو
بعضی وقتا به یه جایی میرسی که میبینی همه ی اطرافیانت ناراحتن تو هم ناراحتی اما برای این که زخمی نباش
تلاشم این بود که تمام امروز رو شاد باشم
ولی لحظه ی خداحافظی با دوستام و معلمام اون طور که دوست داشتم پیش نرفت:)
باید بیشتر رو خودم کار کنم:/
یکی از باور هایی که من دارم
اینه که توی زندگی
هر فردی که سر راهت قرار می گیره
برای این اومده که یه چیزی رو به تو یاد بده
و فقط وقتی از زندگیت میره بیرون
که تمام چیز هایی که باید به تو یاد میداد رو
بهت آموخته باشه
وقتی با این دید به زندگی و افرادی که میان و میرن نگاه کنی
جدایی ها برات آسون میشه
چون میدونی همه ی اینا به صلاحته
و خدا هیچ وقت بد بنده اش رو نمیخواد
و به جای اون افرادی که از زندگیت رفتن
قراره افراد جدیدی بیان با آموزش ها و اتفاق های جدید
دیروز
بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر از چالش
و پر از ناراحتی به خاطر تموم شدن مدرسه ها
خیلی اتفاقی متوجه شدم که ۲۵ خرداد آزمون ورودی دارم
(آزمون ورودی برای ثبت نام در یه مدرسه ای که اصلا قصد ندارم برم اونجا )
و خب حاصلش شد
افسردگی و بی انگیزگی هم اکنون
و البته جالبه که دوباره باید از این هشتگ استفاده کنم:/
#روز_قبل_از_امتحان
چرا این دنیا این شکلیه؟
انرژی های منفی همگی با هم هجوم میارن
خب تک تک بیاید بتونم دونه دونه بهتون رسیدگی کنم و حل تون کنم
این چه وضعشه
-این چند روزت رو چطور می گذرونی؟
+چند تا مهمون نیم وجب قد داریم
که مامانشون رفته مسافرت
اینجا شبکه ی پویا همواره روشنه
هر چند ساعت با هم دعوا میکنن
و خونه به شدت به هم ریخته شده
و من دارم سعی میکنم خودم رو با شرایط وفق بدم:)
#از_زیبایی_های_خانه_پدربزرگ
چند روز بود که دختر خاله ام گیر داده بود برام شکلات تخته ای بخرید
امروز بعد از کلی اصرار بالاخره براش گرفتن
وقتی ازش پرسیدم که میخوای چی درست کنی
گفت میخوام آبش کنم بریزم روی بيسکوئيت بخوریم
تا اومدم بهش ایراد بگیرم که با شکلات تخته ای کار های خیلی با فایده تری میشه انجام داد
یاد بچگی خودم افتادم
یادم افتاد اولین چیز هایی که من درست میکردم یه همچین چیزی بود
شکلات ها رو بن ماری میکردم و روی بيسکوئيت ساقه طلایی میریختم و به خورد همه میدادم
و هیچ کس بهم ایراد نمیگرفت
و این باعث شد که من بتونم توی شیرینی پزی خیلی مهارت کسب کنم
برای همین امروز تصمیم گرفتم علاوه بر این که به دختر خاله ام ایراد نگیرم بلکه تشویقش کنم تا بتونه بعد از این کار های خیلی بزرگ تری انجام بده
ای کاش همیشه بچه ها رو درک کنیم و بهشون فرصت برای پیشرفت بدیم:)
- چی خیلی ناراحتت میکنه؟
+ اطرافیانم حالشون خوب نباشه و بهم ریخته باشن
- چی خیلی خوشحالت میکنه؟
+ بتونم حال یه نفر رو خوب کنم
گاهی وقتا
بعد از این که به صورت ناشناس به یکی پیام میدم
با خودم میگم
ای کاش انقدر جرئت داشتم
که این حرف ها رو مستقیم و به صورت شناس بهش میگفتم
تا بتونه من رو اونجور که هستم بشناسه
ای کاش بعد از صحبت کردن به شکل مستقیم با افراد
به سرزنش خودم مشغول نمیشدم که
چرا اینو گفتم و الان در مورد من چی فکر میکنه
ای کاش میتونستم جلوی بقیه واقعا خودم باشم:)