eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها چیزی که باعث میشه من الان نرم از پل هوایی خودم رو پرت کنم پایین امیدم به مهربونی و حکمت خداست😭
من به عزادار بودن برای تو عادت کردم به پیرهن سیاه به گریه توی روضه ها به چای و حلوا و خرما حالا مگه میشه دل بکنم؟ مگه میشه اسم حرمله رو بشنوم و گریه نکنم؟ مگه میشه برای اینکه شاید دختر سه سالت بهم نگاهی بکنه با ذوق تلاش نکنم؟ آقا من هنوز هم عاشقتم هنوز هم دوستت دارم و هنوز هم برای غمت آشوبم
https://eitaa.com/miracle135/550 هنوز هم پ.ن: با همین شعار امتحانی که فکر میکردم شونزده بشم رو شدم تنها بیست کلاس😎
-اشک؟ +همدم همیشگی من در همه جا و همه وقت...
امروزتون سرشار از قشنگی♥️
نمیخواید برای عیدی به من هر کدومتون یه نفر رو بیارید آرزو؟ :)
بالاخره یکی از دوستان نزدیکم که از اول عضو اینجا نمیشد اما همه ی پیام ها رو میدید و جواب میداد عضو شده🤣😍 هم اکنون بر طبل شادانه بکوب 🤣 به به🌸♥️
نابود کردن حس و حال خوب دیگران مهارت میخواد واقعا چطوری در کمترین زمان و شلوغ ترین مکان و با کوتاه ترین کلمات انقدر عالی شادی منو داغون میکنی ؟
برخلاف بعضیا که شیرینی پزی براشون یه کار لذت بخش و حال خوب کنه برای من بیشتر خسته کننده اس و برام حاوی مقدار زیادی استرسه مخصوصا اگر نتیجه هم بد بشه دیگه کلا توی ذوقم میخوره
من وقتی از چیزی ناراحت میشم: دیگه دلیل این یکی رو به هیچ کس نمیگم و میزارم بین خودم و خدا بمونه همون من دو روز دیگر: اگه من این همه ناراحتی رو توی خودم نگه دارم که افسرده میشم چه اشکالی داره بقیه هم بفهمن برای چی ناراحتم