eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
بعد از سه ماه کم کم دارم سعی میکنم با اتاقم آشتی کنم و مدتی حتی اندک در آن سپری کنم زیرا بسی نزدیک است زمانی که باید در همین اتاق برای امتحان های زیبام بشینم درس بخونم
فقط لحظه ای که توی چت من دارم ویس ضبط میکنم اما میبینم یسری پیام از طرف من داره ارسال میشه که خودم ننوشتم شون:/ پ.ن: وقتی مامانم اکانت من رو داشته باشن این مشکلات هم ایجاد میشه دیگه:////
گاهی دلت گرفته ازش ناراحتی ولی دوستش داری اشتباهش انقدر مهم نبوده که بخواد به خاطرش سرزنش بشه پس نزار یه خاطره یه لحظه و یا یه حس بد توی ذهنش ایجاد کنی بعضی وقت ها گذشت لازمه بدون هیچ حرفی
فقط یه درون‌گرا اینو میفهمه که چرا وقتی از یه جای شلوغ برمیگردم خونه به تنهاییه اتاقم پناه میارم
آرزو
وقتی کسی به دلیلی که نمیدونی از دستت ناراحت میشه و باهات سنگین میشه اگه به اصطلاح قهرش برات اعصاب خ
بعضی وقتا با خودت میگی ای کاش هیچوقت برام ارزشمند نمیشد ای کاش نمیزاشتم که انقدر برام مهم بشه
واقعا یک ماه با من سنگین بودی به خاطر سه تا چیز مسخره ای که بیش از یک سال قبل اتفاق افتاده؟ اونوقت میگی اصلا کینه به دل نمیگیرم؟ باشه باشه
میدونی چرا دارم گریه میکنم؟ نه به خاطر این که جلوی چند نفر خورد شدم نه به خاطر اینکه تو به خاطر چیزای چرت و پرت ناراحت شدی نه به خاطر تهمت زدنت نه به خاطر اینکه کاری که اشتباه نبوده رو غلط جلوه دادی دارم برای خودم گریه میکنم برای اینکه چقدر پیشم بزرگ و محترم بودی برای اینکه برات اندازه چه افراد محترمی ارزش قائل بودم برای اینکه برای خودم متاسفم متاسفم
روز بدی بود همین
https://eitaa.com/bright_stars/3252 خدایا منو ببخش🤣💔 چقدر دارم این بنده خدا رو اذیت میکنم🤣
- حسودی؟ + نه بابا، فقط دوست دارم جامو با اونا عوض کنم
اونایی که توی شهرشون حرم ندارن وقتی حالشون خوب نیست کجا میرن؟
فکر کنم دور نیست اون وقتی که از نبود خوشی و شیرینی سال گذشته آشوب بشم و تمام چیز هایی که برام یادآور مدرسه ی قبلیم باشه رو پاک و نابود کنم