eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
-این چند روزت رو چطور می گذرونی؟ +چند تا مهمون نیم وجب قد داریم که مامانشون رفته مسافرت اینجا شبکه ی پویا همواره روشنه هر چند ساعت با هم دعوا میکنن و خونه به شدت به هم ریخته شده و من دارم سعی میکنم خودم رو با شرایط وفق بدم:)
چند روز بود که دختر خاله ام گیر داده بود برام شکلات تخته ای بخرید امروز بعد از کلی اصرار بالاخره براش گرفتن وقتی ازش پرسیدم که میخوای چی درست کنی گفت میخوام آبش کنم بریزم روی بيسکوئيت بخوریم تا اومدم بهش ایراد بگیرم که با شکلات تخته ای کار های خیلی با فایده تری میشه انجام داد یاد بچگی خودم افتادم یادم افتاد اولین چیز هایی که من درست میکردم یه همچین چیزی بود شکلات ها رو بن ماری میکردم و روی بيسکوئيت ساقه طلایی می‌ریختم و به خورد همه میدادم و هیچ کس بهم ایراد نمی‌گرفت و این باعث شد که من بتونم توی شیرینی پزی خیلی مهارت کسب کنم برای همین امروز تصمیم گرفتم علاوه بر این که به دختر خاله ام ایراد نگیرم بلکه تشویقش کنم تا بتونه بعد از این کار های خیلی بزرگ تری انجام بده ای کاش همیشه بچه ها رو درک کنیم و بهشون فرصت برای پیشرفت بدیم:)
یدونه از اینا لطفا:)
- چی خیلی ناراحتت میکنه؟ + اطرافیانم حالشون خوب نباشه و بهم ریخته باشن - چی خیلی خوشحالت میکنه؟ + بتونم حال یه نفر رو خوب کنم
گاهی وقتا بعد از این که به صورت ناشناس به یکی پیام میدم با خودم میگم ای کاش انقدر جرئت داشتم که این حرف ها رو مستقیم و به صورت شناس بهش میگفتم تا بتونه من رو اونجور که هستم بشناسه ای کاش بعد از صحبت کردن به شکل مستقیم با افراد به سرزنش خودم مشغول نمیشدم که چرا اینو گفتم و الان در مورد من چی فکر میکنه ای کاش میتونستم جلوی بقیه واقعا خودم باشم:)
خدا جونم از لحظه ی به وجود آمدنم تا اکنون همیشه حواست بهم بوده نزاشتی هیچ جا تنها باشم همیشه بهترین اتفاق رو برام رقم زدی و بیشتر از هرکس کمکم کردی و هر لحظه هوامو داشتی و من ازت ممنونم که بهم اجازه دادی تا بعضی از نعمت هایت رو حس کنم و بفهمم و درک کنم و برای اندکی از آنها شکر گذار باشم
سلااااام عیدتون مبارک
هر کاری میکنم که صبح ها یه متن بنویسم بزارم اینجا نمیشه انگار فقط شب ها توانایی نوشتن دارم:/
شما هم وقتی می‌فهمید کسی که دوستش دارید به یه کتاب خیلی علاقه داره هر جور شده کتابه رو پیدا می‌کنید و چند بار میخونید یا فقط من این جوریم ؟🤦🏼‍♀
چندین روز بود ندیده بودمش اومد جلوم وایساد زل زد توی چشمام با دستش 🤏🏻 نشون داد گفت دلم یه ذره برات تنگ شده بود:/ خب عزیز دلم دلت تنگ نشده برام چرا تخریب میکنی البته میدونم که خیلی دوستم داری فقط ظاهرت یه جور دیگه نشون میده:/
یه دوستی داشتم همیشه میگفت: آدمای سختی کشیده دو دسته هستن یه دسته میگن : چون من این رنج رو چشیدم، پس بقیه هم باید تجربه اش کنن. دسته ی دوم میگن : چون من این رنج رو چشیدم و میدونم چقدر دردناکه ، پس نمیزارم کس دیگه ای این رنج رو بچشه و سختی ببینه. از خدا میخوام کمکمون کنه که همه مون جزو دسته ی دوم باشیم تا دنیا جای زیباتری برای زندگی بشه:)
هم اکنون نیازمند دوری از هرگونه سر و صدا جیغ داد و هر چیز دیگه ای