آرزو
وقتی کسی به دلیلی که نمیدونی از دستت ناراحت میشه و باهات سنگین میشه اگه به اصطلاح قهرش برات اعصاب خ
بعضی وقتا با خودت میگی ای کاش هیچوقت برام ارزشمند نمیشد
ای کاش نمیزاشتم که انقدر برام مهم بشه
واقعا یک ماه با من سنگین بودی به خاطر سه تا چیز مسخره ای که بیش از یک سال قبل اتفاق افتاده؟
اونوقت میگی اصلا کینه به دل نمیگیرم؟
باشه
باشه
میدونی چرا دارم گریه میکنم؟
نه به خاطر این که جلوی چند نفر خورد شدم
نه به خاطر اینکه تو به خاطر چیزای چرت و پرت ناراحت شدی
نه به خاطر تهمت زدنت
نه به خاطر اینکه کاری که اشتباه نبوده رو غلط جلوه دادی
دارم برای خودم گریه میکنم
برای اینکه چقدر پیشم بزرگ و محترم بودی
برای اینکه برات اندازه چه افراد محترمی ارزش قائل بودم
برای اینکه برای خودم متاسفم
متاسفم
https://eitaa.com/bright_stars/3252
خدایا منو ببخش🤣💔
چقدر دارم این بنده خدا رو اذیت میکنم🤣
فکر کنم دور نیست اون وقتی که از نبود خوشی و شیرینی سال گذشته آشوب بشم و تمام چیز هایی که برام یادآور مدرسه ی قبلیم باشه رو پاک و نابود کنم
https://eitaa.com/refaghattaabad/6512
تنها نیستی
چون منم امروز داشتم فکر میکردم چرا نمیشه معلم ها از کلاس اول تا پایان دوره ی تحصیلی فقط با یه تعداد دانش آموز مشخص کلاس داشته باشن و پایان درس دانش آموزا بازنشستگی معلم باشه
ایده ی داغون و مخربیه ولی آثار دیونگیه دیگه
مثل اینکه امسال علاوه بر اینکه از ارشد مدرسه به بچه سال مدرسه تبدیل شدم
از بچه درس خون کلاس هم تبدیل شدم به تنبل های کلاس😊
[لبخند مصنوعی]
میتونم بپرسم چرا یادآوری خاطرات امروز برام به شکل سیاه و سفیده
اما خطرات پارسال به شکل رنگی اونم رنگای خوشگل آبرنگی یادآور میشه؟
امیدوارم فقط مربوط به نوردهی و روشنایی مدرسه باشه