چند روز بود که دختر خاله ام گیر داده بود برام شکلات تخته ای بخرید
امروز بعد از کلی اصرار بالاخره براش گرفتن
وقتی ازش پرسیدم که میخوای چی درست کنی
گفت میخوام آبش کنم بریزم روی بيسکوئيت بخوریم
تا اومدم بهش ایراد بگیرم که با شکلات تخته ای کار های خیلی با فایده تری میشه انجام داد
یاد بچگی خودم افتادم
یادم افتاد اولین چیز هایی که من درست میکردم یه همچین چیزی بود
شکلات ها رو بن ماری میکردم و روی بيسکوئيت ساقه طلایی میریختم و به خورد همه میدادم
و هیچ کس بهم ایراد نمیگرفت
و این باعث شد که من بتونم توی شیرینی پزی خیلی مهارت کسب کنم
برای همین امروز تصمیم گرفتم علاوه بر این که به دختر خاله ام ایراد نگیرم بلکه تشویقش کنم تا بتونه بعد از این کار های خیلی بزرگ تری انجام بده
ای کاش همیشه بچه ها رو درک کنیم و بهشون فرصت برای پیشرفت بدیم:)
- چی خیلی ناراحتت میکنه؟
+ اطرافیانم حالشون خوب نباشه و بهم ریخته باشن
- چی خیلی خوشحالت میکنه؟
+ بتونم حال یه نفر رو خوب کنم
گاهی وقتا
بعد از این که به صورت ناشناس به یکی پیام میدم
با خودم میگم
ای کاش انقدر جرئت داشتم
که این حرف ها رو مستقیم و به صورت شناس بهش میگفتم
تا بتونه من رو اونجور که هستم بشناسه
ای کاش بعد از صحبت کردن به شکل مستقیم با افراد
به سرزنش خودم مشغول نمیشدم که
چرا اینو گفتم و الان در مورد من چی فکر میکنه
ای کاش میتونستم جلوی بقیه واقعا خودم باشم:)
هر کاری میکنم که صبح ها یه متن بنویسم بزارم اینجا نمیشه
انگار فقط شب ها توانایی نوشتن دارم:/
شما هم وقتی میفهمید کسی که دوستش دارید به یه کتاب خیلی علاقه داره
هر جور شده کتابه رو پیدا میکنید و چند بار میخونید یا فقط من این جوریم ؟🤦🏼♀
چندین روز بود ندیده بودمش
اومد جلوم وایساد
زل زد توی چشمام
با دستش 🤏🏻 نشون داد
گفت دلم یه ذره برات تنگ شده بود:/
خب عزیز دلم
دلت تنگ نشده برام چرا تخریب میکنی
البته میدونم که خیلی دوستم داری
فقط ظاهرت یه جور دیگه نشون میده:/
یه دوستی داشتم
همیشه میگفت:
آدمای سختی کشیده دو دسته هستن
یه دسته میگن :
چون من این رنج رو چشیدم، پس بقیه هم باید تجربه اش کنن.
دسته ی دوم میگن :
چون من این رنج رو چشیدم و میدونم چقدر دردناکه ، پس نمیزارم کس دیگه ای این رنج رو بچشه و سختی ببینه.
از خدا میخوام
کمکمون کنه
که همه مون
جزو دسته ی دوم باشیم
تا دنیا
جای زیباتری برای زندگی بشه:)