فکر کنم دور نیست اون وقتی که از نبود خوشی و شیرینی سال گذشته آشوب بشم و تمام چیز هایی که برام یادآور مدرسه ی قبلیم باشه رو پاک و نابود کنم
https://eitaa.com/refaghattaabad/6512
تنها نیستی
چون منم امروز داشتم فکر میکردم چرا نمیشه معلم ها از کلاس اول تا پایان دوره ی تحصیلی فقط با یه تعداد دانش آموز مشخص کلاس داشته باشن و پایان درس دانش آموزا بازنشستگی معلم باشه
ایده ی داغون و مخربیه ولی آثار دیونگیه دیگه
مثل اینکه امسال علاوه بر اینکه از ارشد مدرسه به بچه سال مدرسه تبدیل شدم
از بچه درس خون کلاس هم تبدیل شدم به تنبل های کلاس😊
[لبخند مصنوعی]
میتونم بپرسم چرا یادآوری خاطرات امروز برام به شکل سیاه و سفیده
اما خطرات پارسال به شکل رنگی اونم رنگای خوشگل آبرنگی یادآور میشه؟
امیدوارم فقط مربوط به نوردهی و روشنایی مدرسه باشه
من بهت نمیگم دلم برات تنگ شده دوست دارم ببینمت
میگم اینی که میخوای عکسش رو برات بفرستم توی عکس خوشگل نمیفته باید بیای حضوری ببینیش
ناظم سر صف میفرمود دخترا ورود و خروج از آموزشگاه لطفا فقط با چادر باشه
همون موقع ورود معلم با مانتو
در اين درگه که گَه گَه کُه کَه و کَه کُه شود ناگه
مشو غره به امروزت که از فردا نِه ای آگه
+ خسته شدم دیگه، دلم میخواد فراموشش کنم
- چرا فراموش؟ یعنی انقدر دوریش اذیتت میکنه؟
+ آره خسته شدم از بس فقط بهش فکر کردم ولی ندیدمش
- خب برو ببینش
+ فکر نکنم اون براش دیدن یا ندیدن من فرقی بکنه برای همین دیدنش بیشتر ناراحتم میکنه...