- چی خیلی ناراحتت میکنه؟
+ اطرافیانم حالشون خوب نباشه و بهم ریخته باشن
- چی خیلی خوشحالت میکنه؟
+ بتونم حال یه نفر رو خوب کنم
گاهی وقتا
بعد از این که به صورت ناشناس به یکی پیام میدم
با خودم میگم
ای کاش انقدر جرئت داشتم
که این حرف ها رو مستقیم و به صورت شناس بهش میگفتم
تا بتونه من رو اونجور که هستم بشناسه
ای کاش بعد از صحبت کردن به شکل مستقیم با افراد
به سرزنش خودم مشغول نمیشدم که
چرا اینو گفتم و الان در مورد من چی فکر میکنه
ای کاش میتونستم جلوی بقیه واقعا خودم باشم:)
هر کاری میکنم که صبح ها یه متن بنویسم بزارم اینجا نمیشه
انگار فقط شب ها توانایی نوشتن دارم:/
شما هم وقتی میفهمید کسی که دوستش دارید به یه کتاب خیلی علاقه داره
هر جور شده کتابه رو پیدا میکنید و چند بار میخونید یا فقط من این جوریم ؟🤦🏼♀
چندین روز بود ندیده بودمش
اومد جلوم وایساد
زل زد توی چشمام
با دستش 🤏🏻 نشون داد
گفت دلم یه ذره برات تنگ شده بود:/
خب عزیز دلم
دلت تنگ نشده برام چرا تخریب میکنی
البته میدونم که خیلی دوستم داری
فقط ظاهرت یه جور دیگه نشون میده:/
یه دوستی داشتم
همیشه میگفت:
آدمای سختی کشیده دو دسته هستن
یه دسته میگن :
چون من این رنج رو چشیدم، پس بقیه هم باید تجربه اش کنن.
دسته ی دوم میگن :
چون من این رنج رو چشیدم و میدونم چقدر دردناکه ، پس نمیزارم کس دیگه ای این رنج رو بچشه و سختی ببینه.
از خدا میخوام
کمکمون کنه
که همه مون
جزو دسته ی دوم باشیم
تا دنیا
جای زیباتری برای زندگی بشه:)
آرزو
این یه هفته که گذشت به امید امروز حالم خوب بوده از فردا با چی دلمو خوش کنم؟
امروز جشن فارغ التحصیلی داریم :)