اگر نمیتونیم شرایط رو تغییر بدیم حسرت نخوریم
و اگر میتونیم شرایط رو تغییر بدیم، تغییر بدیم
اما قبل هر تصمیمی برای تغییر باید تفکر کنیم و بعد از انجام تصمیم باید آمادگی پذیرش هر چیزی رو داشته باشیم
پ.ن: با اینکه هنوز فقط یک جلسه با دبیر دینی مون کلاس داشتم ولی حرف هاش هر روز برام تکرار میشه
از بس نکات شیرین و قشنگی رو گفتن
امشب برام یادآور اون شبیه که با این که فردا صبح امتحان داشتیم اما توی گروهمون با هم چت میکردیم و اخبار جدید رو برای هم میفرستادیم
هدایت شده از موهیتو با عطر بلوبریᵕ̈
کاش میان این جنگها ناگهان صدایی بیاید؛
‹ الا اهل العالم انا المهدی ›
وقتی که من و دوستم تلفنی با هم صحبت میکنیم دیگه فقط باید خانواده ها بیان واسطه بشن تا ما خداحافظی کنیم
آرزو
:)✨
چند روز پیش خسته شده بودم که چرا توی زندگی و بین مردم جهان تنهایی تو یه تیم هستم
ولی امشب یادم افتاد چطور خیلی ها هوامو داشتن و به فکرم بودن
کسانی که هیچ توقعی ازشون نداشتم
دقت کردم دیدم چطور همه ی خانواده ام هر کاری میکنن که من در کمال آسایش و آرامش سپری کنم
زندگیم رو مرور کردم و دیدم چطور همه برای حال خوب من تلاش کردن
پس این انصاف نیست که خودم رو بین آدم ها تنها ببینم
تیم من خیلی بزرگه
به اندازه تمام افرادی که میشناسم
قدر آدم ها، کارها و حرف های هرچند تکراری اما حال خوب کن رو بدونید
یه روزی میرسه دلتنگ همون حرکات و حرف های تکراری میشید