آرزو
:)✨
چند روز پیش خسته شده بودم که چرا توی زندگی و بین مردم جهان تنهایی تو یه تیم هستم
ولی امشب یادم افتاد چطور خیلی ها هوامو داشتن و به فکرم بودن
کسانی که هیچ توقعی ازشون نداشتم
دقت کردم دیدم چطور همه ی خانواده ام هر کاری میکنن که من در کمال آسایش و آرامش سپری کنم
زندگیم رو مرور کردم و دیدم چطور همه برای حال خوب من تلاش کردن
پس این انصاف نیست که خودم رو بین آدم ها تنها ببینم
تیم من خیلی بزرگه
به اندازه تمام افرادی که میشناسم
قدر آدم ها، کارها و حرف های هرچند تکراری اما حال خوب کن رو بدونید
یه روزی میرسه دلتنگ همون حرکات و حرف های تکراری میشید
کی فردا امتحان داره و تکالیف رو مخ ترین درسش رو هم ننوشته
ولی هنوز توی تالار منتظر شامه؟
من من من
امشب میتونم از شدت استرس و خستگی تا صبح گریه کنم
استرس یکی از بی منطق ترین احساساتیه که من باهاش آشناییت دارم
من وقتی معلم ها در مورد کنکور حرف میزنن:
من باید سال های آینده هم در این مدرسه بمونم تا بتونم توی کنکور موفق بشم
من وقتی به جو مدرسه نگاه میکنم:
من باید سال های آینده در این مدرسه نباشم تا سلامت روان داشته باشم