کی فردا امتحان داره و تکالیف رو مخ ترین درسش رو هم ننوشته
ولی هنوز توی تالار منتظر شامه؟
من من من
امشب میتونم از شدت استرس و خستگی تا صبح گریه کنم
استرس یکی از بی منطق ترین احساساتیه که من باهاش آشناییت دارم
من وقتی معلم ها در مورد کنکور حرف میزنن:
من باید سال های آینده هم در این مدرسه بمونم تا بتونم توی کنکور موفق بشم
من وقتی به جو مدرسه نگاه میکنم:
من باید سال های آینده در این مدرسه نباشم تا سلامت روان داشته باشم
میتونم بپرسم چرا تحلیل گر سیاسی میارن توی تلوزیون؟
یعنی هنوز خبر ندارن تک تک مردم ایران برای خودشون یه تحلیل گر هستن؟
بدتر از همه چیز اینه که پنجشنبه ها که همه دارن استراحت میکنن تو باید تشریف ببری مدرسه درس بخونی